رپورتاژ

برای چه مناسبت هایی باید گل بخریم؟

برای چه مناسبت هایی باید گل بخریم؟ شاید این سوالی بی جواب مانده در ذهن افرادی باشد که همیشه به دنبال بهترین هدایا برای خوشحال کردن عزیزان خود هستند. باید گفت خرید گل فقط محدود به مناسبت های خاص نمی باشد و در هر زمانی می توان به خرید گل پرداخت. با این حال مناسبت هایی هستند که می توان برای آن ها به صورت اختصاصی، گلی زیبا داشت و یا گل را در کنار سایر هدایا برای زیبایی و جذابیت بیشتر در نظر گرفت. اینکه گل را از کجا می خرید نیز در این موضوع بی تاثیر نیست، ولی ما در این مقاله قصد داریم تا دسته بندی های جذاب گل فروشی اینترنتی گندم vip را به شما معرفی کنیم. با این حال خرید گل از یک گل فروشی آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت شما، کمک می کند تا بهترین گل ها را با هم مقایسه کرده و برای خرید گل به بهترین نتیجه ممکن برسید.

گل فروشی اینترنتی گندم vip

انواع گل های مناسبتی

گل های مناسبتی به دلیل رعایت موارد مهم و موثر در زیبایی و حفظ تناسب گل با مراسم مورد نظر، بسیار مهم هستند. در انواع گل های قابل استفاده برای هر مناسبت باید دید چه گل هایی با چه گل آرایی و تزئیناتی به کار رفته است. در ادامه هرماه باشید تا 13 مورد از گل های مناسب برای مراسمات خاص را با هم بررسی کنیم.

گل روز ولنتاین

این مدل از گل ها معمولا دارای گل رز (یا درصدی بیشتری از گل رز) هستند. در تزئینات این مدل از گل مناسبتی، قرار گرفتن شکلات، عروسک، عطر و سایر کادو های مختلف به صورت زیبا باعث جذاب تر شدن گل اهدایی افراد به عشقشان می شود.

گل نامزدی

در طراحی گل های مخصوص نامزدی به دلیل اهمیت موضوع گل رز بسیار مهم و رایج است. در این مدل گل تزئینات و افزودنی های خاصی معمولا در نظر گرفته نمی شود و صرف با گل آرایی جذاب، جذابیت سبد گل افزایش می یابد.

گل خواستگاری

برعکس گل نامزدی که اغلب به صورت سبدهای گل بزرگ است، گل خواستگاری ابعاد کوچکتری و قابل حمل تری را دارد. در این مدل، ترکیبات گل به کار رفته نیز به گل نامزدی است.

مراسم خواستگاری اولین ملاقات خانواده عروس و داماد است. پارامترهای شناختی بسیار محدود است و اولین اطلاعاتی که از ظاهر داماد و خانواده به خانواده عروس منتقل می‌شود بسیار مهم خواهد بود. پس برای نشان دادن احترام، ارزش و سلیقه خود در خرید گل خواستگاری باید دقت کنید و زیباترین و مناسب‌ترین دسته گل را تهیه کنید.

گل معذرت خواهی

این مدل از گجل مناسبتی برای رفع کودرت ها تهیه می شود. استفاده از این گل مخصوصا در میان زوج های جوان رایج است. ابعاد این دسته از گل های مناسبتی زیاد نبود اما برای بسته بندی و یا سبد گل طرح های زیادی در نظر گرفته می شود.

گل سالگرد

این مدل را باید با دقت انتخاب کرد. ممکن است گل مورد نظر برای تبریک سالگردهای عقد، ازدواج و… استفاده شود و یا برای عرض تسلیت در مراسمات سالگرد درگذشت یک فرد به کار برود. به همین دلیل باید در هنگام خرید این دسته از گل ها به نوع گل به کار رفته در سبد گل دقت شود.

گل عیادت

این مدل گل ها در هنگاه طراحی به صورتی انتخاب می شوند که علاوه بر تاثیر در روحیه فرد عیادت شونده، حسایتی برای فرد بیمار (به خاطر نوع گل به کار رفته) نداشته باشد.

در تهیه گل عیادت گل فروش آنلاین ما این موارد رعایت می شود:

  1. برخی از گلها بوی تند دارند. بوی تند این گل ها برای برخی بیماران حساسیت زا بوده و حال عمومی آنها را بدتر می کند. مانند آفتابگردان، ژربرا، گل داوودی، بابونه و … که به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرد.
  2. حتما از گل های تازه استفاده کنید
  3. از رنگ های شاد برای بالا بردن روحیه بیمار استفاده کنید.

گل مناسب برای روز دختر

گل روز دختر

در طراحی و گل آرایی این مدل از سبدهای گل، گل های به کار رفته براساس سلیقه دختران (با توجه به علم روانشناسی) انتخاب شده و معمولا در کنار گل کادو و یا وسیله ای به دختر هدیه داده می شود که در فروشگاه های آنلاین به راحتی قابل انتخاب است.

گل ازدواج

این مدل از گل ها، بیشتر به عنوان دسته گل عروس شناخته شده و اغلب برای طراحی آنها از گل های سفید به عنون گل پایه و از سایر رنگ گل ها (با توجه به ترکیب رنگی) به عنوان گل مکمل بهره گرفته می شود

گل نوروز

گل نوروز، همانطور که مشخص است برای تبریک نوروز هدیه داده می شود و در طراحی آن به ترکیب استفاده از گل ها در کنار برگ و یا سایر موارد افزودنی که باید سبز باشد (رنگ سبز نمادی از فصل بهار است) توجه بیشتری می شود. گل های پامچال و لاله بهترین گل های بهاری هستند که برای حال و هوای عید نوروز بسیار مناسب بود و حضورشان در دسته گل نوروز نیز بسیار مناسب است.

گل بله برون

این مدل گل با گل نامزدی تفاوت زیادی نداشته اما برای ایجاد تفاوت بین این دوسته معمولا گل آرایی و ترکیب گل های متفاوتی برای این دسته در نظر گرفته می شود.

گل روز پدر

در طراحی این مدل از گل ها باید به سلیقه مردان از نظر روانشناسی رنگ و زیبایی توجه بیشتری شود تا گل خریداری شده نیز در مخاطب گل تاثیر بیشتری داشته باشد.

گل روز مادر

در خرید گل مناسب با روز مادر نیز به دلیل تنوع علاقه خانم ها به انواع گل باید محصولی را انتخاب که دارای گل مورد علاقه خانم مورد نظر باشد. قطعا با هدف گیری محصول براساس این روش، به دلیل تزئین اصولی گل، زیبایی محصول برای مخاطب بیشتر خواهد شد.

شما باید گل های مورد علاقه مخاطب خود را برایش بفرستید. اگر نمی دانید گل های مورد علاقه مخاطبتان چیست، برخی از این گل ها رز، میخک، داوودی، ارکیده، نیلوفر و گل لاله هستند که مطمئنا مخاطبتان (که خانم است) آن را دوست خواهد داشت.

گل یلدا

گل یلدا، از دسته های گل خاص برای مراسم بلندترین شب سال است. در تزئین این محصول از دانه های انار، آجیل، فال حافظ، هندوانه، آدم برفی و… استفاده می شود. از بین گل ها قابل استفاده در گل آرایی گل رز، نرگس و داوودی را برای سبد و یا دسته گل یلدا مناسب است.

 

این 13 دسته بندی، تمامی دسته بندی های فروشگاه آنلاین گل گندم vip است که برای راحتی خریداران گل در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این سایت با جزئیات کامل و قابل بررسی برای متقاضی قابل بررسی و انتخاب است و شرایط ویژه ای برای ارسال در شهر تهران نیز در نظر گرفته می شود.

گل مناسب برای روز عشق

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا