آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست و نهم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقات، بایرن مونیخ و دورتموند مقابل حریفان خود پیروز شدند.

بایرن مونیخ میزبان کلن بود که با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. رافائل گریرو در دقیقه ۶۵، توماس مولر در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند. در دقایق پایانی بازی، کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا پیش از بازی با آرسنال، یکی از بازیکنان اصلی این تیم با مصدومیت رو به رو شود.

بایرن با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد تا اختلافش با لورکوزن صدرنشین به ۱۳ امتیاز برسد و شاگردان ژابی آلونسو حداقل امشب و بدون بازی قهرمان نشوند. لورکوزن فردا می‌تواند با پیروزی مقابل وردربرمن قهرمان شود.

همچنین دورتموند در برابر مونشن گلادباخ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. در این مسابقه دورتموند ابتدا با ۲ گل سابیتزر که دومین گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، توانست از حریف پیش بیفتد، اما تیم میزبان یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقایق بعد کریم آدیمی از زمین مسابقه اخراج شد. در نهایت تیم دورتموند با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

در دیگر بازی‌ها، بوخوم در برابر هایندنهایم به تساوی یک بر یک دست یافت، ماینتس با نتیجه ۴ بر یک در برابر بوخوم به برتری رسید و لایپزیش با ۳ گل از سد ولفسبورگ گذشت تا بالاتر از دورتموند در رتبه هارم باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا