رپورتاژ

بازار ارزهای دیجیتال «کوین گت» راه‌اندازی شد!

اداکسو

کریپتوکارنسی ها به یک پای ثابت بازارهای مالی تبدیل شده‌اند و در سراسر جهان، تعداد زیادی از افراد وارد این بازار جذاب و پرسود می‌شوند. سود‌های چند هزار درصدی در این بازار دور از دسترس نیست و در سال ۲۰۲۱، تعداد قابل توجهی از معامله‌گران به این سودهای جذاب دست یافته‌اند.

حالا پلتفرم صرافی کوین گت برای سهولت در معامله و کاهش هزینه‌های معاملات، بازاری را برای معاملات رمزارزها راه‌اندازی کرده است . بازار ارزهای دیجیتال صرافی کوین گت که روی شبکه هوشمند صرافی کوینکس پیاده‌سازی شده است به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت یک ریال کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را در کوین گت نگهداری نمایید.همچنین از قابلیت های دیگر این بازار امکان اتصال حساب کاربری کوینکس شما به حساب کاربری کوین گت هستش که در این حالت انتقال ارزها از حساب کوین گت شما به کوینکس شما  و بالعکس با هزینه انتقال صفر انجام خواهد شد.

هدف اصلی کوین گت ایجاد بستری امن و رایگان و ایجاد درگاهی برای سهولت استفاده از پلتفرم های معاملات خارجی در کنار پلتفرهای داخلی و پرداخت کمترین هزینه برای خرید ارزهای دیجیتال

سفارش محدود (Limit Order)

معاملات محدود (Limit Order) یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های بازار رمزارزها هستند. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید قیمت بالاتر یا پایین‌تر از ارزش فعلی یک رمزارزها را تعیین کنید. سپس مشخص می‌کنید که در صورت رسیدن قیمت به عدد مدنظرتان، چه مقدار از دارایی شما به فروش برسد!

معاملات محدود یا لیمیت، زمانی کاربرد و ارزش بالایی دارند که شما می‌خواهید حد ضرر یا حد سود تعیین کنید. مثلا اگر  قیمت اتریوم ۴ هزار دلار باشد و شما حد سود ۲۰ درصدی را برای این معامله داشته باشید؛ شما تعیین می‌کنید که وقتی قیمت به ۴ هزار و۵۰۰ دلار رسید، همه یا بخشی از بیت‌کوین‌تان به فروش برسد.

با این قابلیت، دیگر لازم نیست هر لحظه و هر کجا به رمزارزهایتان سر بزنید. فقط کافی است قیمت و مقدار را تعیین کنید تا زمانی که قیمت بالا یا پایین رفت، معامله شما به صورت خودکار انجام شود.

سفارش آنی (Market Order)

معاملات آنی یا معامله به قیمت بازار، همان معاملات ساده هستند. در واقع، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت سفارش آنی  کوین گت همه یا بخشی از دارایی رمزارز خود را در لحظه و با بهترین قیمت بفروشید.

معامله آنی به این شکل عمل می‌کند که اگر شما مایل به فروش باشید، سیستم مارکت، سفارش فروش شما را به سفارش خریدی متصل می‌کند که بالاترین قیمت را در آن لحظه پیشنهاد داده است.

کاهش کارمزدها

با مارکت کوین گت، می‌توانید معاملات فوری و بدون واسطه را با کمترین کارمزد انجام دهید. کوین گت بستری را فراهم کرده است تا انتقال رمزارزها از کوین گت به کوینکس و از کوینکس به کوین گت ، بدون هیچگونه کارمزدی انجام شود.

به این ترتیب، اگر کاربر کوین گت باشید، می‌توانید با خرید استیبل‌کوین‌ها مثل تتر، آن را به مارکت کوینکس بدون هزینه انتقال، انتقال دهید و معاملات خود را انجام دهید. از طرف دیگر، قادر هستید رمزارزهای خود را از مارکت کوینکس به پلتفرم کوین گت انتقال دهید و آن را به کوین‌های دیگر یا ریال تبدیل کنید

امکان اتصال به کیف پول‌های خارجی

کوین گت به دلیل ساختار فنی و استفاده از بریج‌ها برای ایجاد یکپارچگی، می‌تواند به همه ولت‌ها (کیف پول‌های ارز دیجیتال) خارجی که روی شبکه هوشمند کوینکس ساخته شده‌اند، متصل شود. یک مثال محبوب و پر استفاده از این نوع کیف پول، ویا ولت(via wallet) است که مربوط یه صرافی محبوب کوینکس می باشد.

با این قابلیت، شما می‌توانید کوین‌هایتان را در کوین گت به ولت‌های خارجی انتقال دهید. همچنین، می‌توانید اگر در کیف پول‌های خارجی کوین دارید و قصد تبدیل یا فروش آن‌ را داشته باشید، این رمزارزها را به کوین گت انتقال دهید.

برای مشاهده لیست کیف پول های معتبر و غیر قابل تحریم برای ایرانیان روی لینک زیر کلیک کنید:

کیف پول ارز دیجیتال ایرانی

دسترسی به تاریخچه سفارشات و تراکنش‌ها

برای اینکه آگاهی کاملی از تعداد تراکنش‌ها و سفارشات خود داشته باشید، شما می‌توانید به راحتی همه این اطلاعات را در کوین گت مشاهده کنید. در قسمت تاریخچه سفارشات، می‌توانید تاریخچه‌ی همه سفارش‌های خرید و فروشِ محدود و آنی‌ را مشاهده کنید. در بخش تراکنش‌ها هم می‌توانید به اطلاعاتی مثل واریز، برداشت، انتقال از کوینکس به کوین گت، انتقال از کوینگت به کوینکس و معامله، دسترسی پیدا ‌کنید.

سوالات متداول:

آیا می توانم حساب کوینکس خودم را به حساب کوینگتم متصل کنم؟

بله ،با وارد کردن ایمیل ثبت نامی کوینکس خود در کوینگت به راحتی حساب شما به کوینگت متصل شده و می توانید از مزایای آن مانند هزینه انتقال و جابجایی صفر بین دوصرافی معاملات و… استفاده نمایید.

هزینه انتقال بین دوصرافی کوینگت و کوینکس چقدر است؟

همان طور که در مقاله هم اشاره شد در صورت اتصال حساب کوینکس شما به حساب کوینگت ،شما می توانید ارزهای خریداری شده خودتان را با هزینه صفر منتقل کنید (هر ارزی را می توانید).

برای ایجاد حساب کاربری در کوین گت نیاز به احراز هویت دارم؟

صرافی کوین گت درای سطح بندی های مختلف برای احراز هویت بمنظور دسترسی های مختلف و همچنین راحتی کاربران ایجاد کرده است ،که در برای استفاده از امکانات هر مرحله مدرک خاصی از شما گرفته می شود ،مثلا برای استفاده از سطح یک و برنزی احراز هویت شماره موبایل و ایمیل شما انجام می شود و…

نتیجه گیری

امروزه بازار ارزهای دیجیتال روز به روز با استقبال بیشتری در سراسر جهان روبه‌رو می‌شود. در این بین، استفاده از پلتفرم‌هایی که امکان مبادله مستقیم و بی‌واسطه رمزارزها را بین افراد فراهم می‌کنند، بسیار محبوب و کاربردی هستند. این بازارها، به معامله‌گران امکان می‌دهند تا به صورت مستقیم خرید بیت کوین و سایر رمزارزها  را با دیگران انجام دهند.

در همین راستا، سامانه کوین گت راه اندازی شده است تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بتوانند به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه کارمزد، معاملات ارزهای دیجیتال را  هم زمان در صرافی های داخلی و خارجی معتبر انجام دهند.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.coinget.cash

تلفن: ۰۲۱۹۱۶۹۰۱۸۶

پست الکترونیک:info@coinget.cash

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا