آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

اکوان: تارتار شجاعت به خرج داد و به من اعتماد کرد/ ما تدافعی بازی نمی‌کنیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از مهدی تارتار بابت اعتماد به او و حضورش در ترکیب اصلی این تیم تمجید کرد.

اخبار ورزشی

آرمان اکوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 6 بر یک تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به دو باخت پیاپی، نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز این بازی داشتیم و خدا را شکر با یک بازی خوب نفت مسجدسلیمان را شکست دادیم تا حداقل با شرایطی خوب راهی تعطیلات شویم.

تارتار: برتری پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان حق‌مان بود/ با این خط حمله به آینده امیدوار شدیم

وی که در این بازی یک گل زد و یک پنالتی برای تیمش گرفت، در این مورد گفت: خطایی که شنانی روی من انجام داد قطعاً پنالتی بود و از طرفی خوشحالم که اولین گلم را در لیگ برتر به ثمر رساندم و این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم. من در سال‌های گذشته هم می‌توانستم به لیگ برتر بیایم، ولی خیلی از مربیان سخت‌گیری می‌کردند. مهدی تارتار اما شجاعت به خرج داد و به من اعتماد کرد و باید از او تشکر کنم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد برخی انتقادها مبنی بر اینکه آنها فوتبال تدافعی به نمایش می‌گذارند، تأکید کرد: هر تیمی براساس پتانسیل و داشته‌هایش بازی می‌کند. تیم ما توان رقابت با تیم‌های پولدار را ندارد و وقتی برابر تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیریم باید به فکر گرفتن امتیاز باشیم تا شخصیت تیم بالا برود. من این را قبول ندارم که ذوب‌آهن تدافعی بازی می‌کند و در بعضی از بازی‌ها واقعاً بدشانس بودیم و موقعیت‌ها را از دست دادیم. خدا را شکر که در این بازی پای مهاجمان ما هم به گلزنی باز شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا