دسته‌بندی نشدهرپورتاژ

انواع سرویس خواب با لیست قیمت + عکس

سرویس خواب یکی از مواردی است که در خانه و منزل یکی از پر کاربرد ترین وسای به حساب می آید. این کالا به خصووص در اتاق خواب کاربرد بسیار زیادی دارد و شاید بتوان گفت پر استفاده ترین وسلیه در خانه است زیرا که در هر زمان که نیاز به استراحت داشته باشیم روی این کالا دراز می کشیم. در این مطلب به صورت مختصر به بررسی این محصول می پردازیم.

انواع سرویس خواب

خب ما باید ابتدا در مورد این موضوع که اصلا چند مدل از این محصول در بازار وجود دارد و انواعآن کدامند صحبت کنیم.

اگر بخواهیم شروع کنیم باید بگوییم که در واقع از این محصول چند مدل کلی وجود دارد که به شرح زیر می باشند.

  • سرویس خواب کلاسیک
  • سرویس خواب پارچه ای
  • سرویس خواب سلطنتی
  • و …

این م=دل هایی که نکه نام بردیم در واقع مدل های اصلی هستند و سایر مدل ها معمولا در زیر شاخه و زیر دسته این مدل ها قرار می یگردند.

سرویس خواب پارچه ای

سرویس خواب پارچه ای

خب یکی از اولین مواردی که می توانیم برای شما نام بریم مدل پارچه ای هست که بتدا باید بدانیم که دلیل دنم پگذاری این مدل چیست.

خب ما گاهیی دیدیمی که روی تخت خواب ها پارچه و ابر کشیده شده و در واقه مثل تکیه گاه کب ساته شده اند و در این مدل ها تکیه دادن به پتی ان می تواند بسیار لذت بخش باشد.

این مدل های سرویس خواب مزایا و معایبی را به همراه خود دارند که زاز مزایایی ان می توند به همین لذت بخش بودن بخش تکیه گاه ان اشاره کرد.

از مزایا یدگر ان این است که شما اگر دستتان و پایتان به پگوشه تخت برخورد کند آسیب جدی به ان وارد نمی شود و این به دلیل دنرم بودن اطراف ان می باشد.

از معایب مهم این موضوه هم می توان به این اشاره کرد متریال مورد استفاده در آن بسیار در عمر کار تاثیر گذار است و گر از ابر با کیفیت در ان استفاده نشود به سرعت شاهد از فرم افتادن مدل و شکل ظاهری ان خواهیم بود.

از دیگر معایب ان می توان به بالا تر بودن قیمت ان اشاره کرد که خب این مورد طبیعی است و وقتی که شما جنس بیشتری( ابر) در کار استفاده میکنید باید هم انتظار بالا رفتن قیمت را داشته باشید.

از عیب دیگر آن هم میتوان به تمیز کرد سخت تر ان اشاره کرد که اگر تخت شماصرفا یک رویه سفت مانند چوب و ام دی اف داشت با تنها دستمال کشیدن ساده میشد هر لکه و کثیقی را از بین برد ولی پارچه وقتی کثیف شود تمیز کردن ان به این راحتی ها نخواهد بود.

هچنین اشتعال پذیری این جنس یعنی پارچه بسیار بالا تر است و سریع تر از چوبی سادهدچار حریق می شود.

سرویس خواب ام دی اف

سرویس خواب ام دی اف

خب مدل بعدی که باید به ان بپردازیم مدل ام دی اف اسده می باشد که روی ه ان از هیچ چیزی استفاده نشده باشد.

در این مورد باید بگوییم که ساده ترین مدل ها را می تواندید در این دسته بندی و هر دسته ای مانند میز تحریر پیدا کنید که علی رفم سادگی زیبایی خاص خودشان را دارند.

این مدل ها معمولا به همین سادگی هم نیستند و از تکه های ام دی اف و رق های اضافی به صورت اشکال مختلف روی ان استفاده می شود.

این مدل ها به دلیل داشتن گوشه های تیز می تواند برای کودکان خطر ناک باشد که البته بری مدل های مخصصو کودک و نوزاد کوشه های مکار را به صورت گرد در می اورند.

اما برای بزرگسال گوشه های کار همچنان تیز می ماند و این امر در اکثر مدل ها دیده می شود و اگر کودکان زیاد در تخت خواب بزگرگسالان رت و آمد داشته باشند امکان اسیب دیدن ان ها بالا تر خواهد رت.

اما از معایب مدل قبلی صحبت کردیم و لازم است در باره مزایا این مدل ها هم صحبت کینم.

اگر بخواهیم در بایره مزایای این مدلل صحبت کنیم می توانیم بگوییم که این ملد ها تنوع بسیار بالایی دارند و این می تواند هم مزیت ان تلقی شود و هم عیب ان. ا

از این جهت می توان ان را مزیت تلقی کرد ک تونع کار باعث خاص بودن هر کار می شود و در صورت دی می توان آن راعیب تلقی کرد ک در زمان خرید می تواند کار رشما را مشکل کند و این تنوع بالا هم می تواند برای کسانی که به دنبال مد روز هستند دچار مشکل کند.

خب از مزیت دیگر ان می توان به حساسیت کمتر نسبت به مدل پارچه ای به اتش و آتش زا بودن اشاره کرد.

این مدل به سختی آتش می گیرد ولی اگر اتش بگیرد خاموش دن ان نیز بسیار سخت تر است و آتش خود را به راحتی به وسایل کنار و مجاور خود مانند تشک انتقال می دهد که به دلیل قوی بودن شعله روی ان می باشد.

همچنین این مدل ها با دریافت رطوبت به شسرعت دچار خرابی و ا زریخت افتادگی می شوند.

در مورد بعدی هم از عیب ان های ان می تواینیم به همان اسیپ ذیر ودن بدن نسبت به گوشه های تیز ان اشاره کرد و هم این که پشتی آن برای تکیه دادن تما نیاز به یک چیزی برای قرار گیری پشت بدن دارد وگرنه خود کار به شدت سخت و خشک می باشد.

سخن اخر

خب ما در این مطلب به صورت مختصر برای شما به بررسی انواع سرویس خواب پرداختیم و به شما دو نوع مهم و اصلی شامل سرویس خواب پارچه ای و همچنین سرویس خواب ام دی اف را مثال زدیم و مزایا و معایب هر کدام از مدل ها را برایتان شرح دادیم و بررسی کردیم. شما می توانید با تماس با کارشناسان ما علی رغم دیافت مشاوره رایگان اقدام بخ خرید حضوری و لفنی نمایید و در تهران و کرج به صورت حمل رایگان دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا