آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

امیرحسین حسین‌زاده، ستاره چشم و گوش بسته!/عکس

امیرحسین حسین‌زاده، ستاره چشم و گوش بسته!/عکس

امیرحسین حسین‌زاده در تقابل استقلال و نفت آبادان عملکرد درخشانی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین حسین‌زاده یکی از خریدهای تابستانی فرهاد مجیدی بود که برخلاف تصور همگان از همان بازی ابتدایی مقابل الهلال در ترکیب اصلی قرار گرفت و و با عملکرد قابل قبولی که از خود نشان داد همه را به ظهور یک ستاره جدید در ترکیب آبی‌ها امیدوار کرد.

حسین‌زاده در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم هم بد کار نکرده بود ولی بدشانسی و بی‌دقتی باعث شد نتواند گلزنی کند یا پاس گل دهد و همین امر باعث شد در دیدارهای قبلی طعم نیمکت‌نشینی را هم بچشد؛ طلسمی که در بازی روز گذشته استقلال مقابل نفت آبادان شکسته شد و ستاره سابق سایپا به اولین گل خود با لباس استقلال رسید.

شماره 99 تیم مجیدی در جدال آبادان عملکرد درخشانی از خود نشان داد و بارها خط دفاعی حریف را به هم ریخت و موقعیت‌های خوبی هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخت که همه آن‌ها با بی‌دقتی از دست رفت. او در این مسابقه 5 پاس کلیدی و 5 شوت داشت و 3 بار با خطای بازیکنان نفت متوقف شد و با مره 8.37 بهترین بازیکن زمین بود.

شادی گل او هم باعث سوالات بسیاری شد که البته در پست اینستاگرامی پس از بازی گفت منظور خاصی از آن نداشته است. درخشش حسین‌زاده مقابل نفت بهترین خبر برای مجیدی پیش از دربی حساس پایتخت بود.

امیرحسین حسین‌زاده، ستاره چشم و گوش بسته!/عکس

258 41

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا