آخرین اخبار روز استان های ایران

افزایش ظرفیت تولید در صنایع با جدیت دنبال می‌شود

افزایش ظرفیت تولید در صنایع با جدیت دنبال می‌شود

استاندار قزوین گفت: با حمایت ها و پشتیبانی های انجام شده، ظرفیت تولید برخی صنایع استان از ۳۰ به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرستان تاکستان گفت: افزایش ظرفیت تولید در صنایع با پشتیبانی از تولیدکنندگان با جدیت در استان قزوین دنبال می شود و از اولویت های کاری مدیران است.

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال یادآور شد: طی ۲ سال گذشته با تلاش های انجام شده ۶۵ واحد تولیدی راکد و تعطیل در استان قزوین به چرخه تولید بازگشته اند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت های کشور باید در اختیار بخش تولید قرار بگیرد تا فعالان این حوزه به انجام وظایف خود که همانا تلاش برای تامین نیازهای مردم و رشد اقتصادی کشور است، بپردازند.

46

او اظهار کرد: قزوین شرایط سختی را در حوزه صنعت سپری کرده است به ویژه آنکه تعطیلی برخی صنایع ناامیدی هایی را ایجاد کرده بود اما امروز با اولویت قرار دادن تولید و حمایت ویژه و همه جانبه از این بخش شاهد ایجاد امیدواری در بین فعالان این حوزه هستیم و شاهد ایجاد ظرفیت های جدید و فعال شدن ظرفیت های معطل تولیدی در استان هستیم.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم در دولت جدید با برنامه ریزی های خوب انجام شده، حمایت ها و فرصت های بیشتری در بخش فعالان تولید قرار بگیرد.

جمالی پور در ادامه اظهارکرد: اخیرا نیز مقام معظم رهبری فرمانی را برای حمایت بیشتر از تولیدات داخلی صادر کرده اند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد که این موضوع می تواند شرایط را هرچه بیشتر به سود تولید داخلی رقم بزند.

او با بیان اینکه دولت برای پیشبرد اهداف تولید کار سختی پیش رو دارد، افزود: در این راه باید همه مدیران، نخبگان و مردم در کنار دولت و تولیدکنندگان قرار داشته باشند.

بازدیدهای استاندار قزوین از صنایع در راستای توجه به شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و بررسی و حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی به شکل هفتگی انجام می شود.

شرکت مفید شیشه تولید کننده انواع بطری های شیشه ای و شیشه هایی دارویی رنگی با اشتغال ۴۱۰ نفر، بید وایر تولیدکننده انواع سیم و مفتول فنری از فولاد با اشتغال ۱۶۴ نفر، واحد نفیس شیشه تولیدکننده بطری های شیشه ای با اشتغال ۳۶۰ نفر و شرکت صنایع مفتولی زنجان تولیدکننده انواع مفتول های فولادی، گالوانیزه و سیم جوش با اشتغال ۴۸۹ نفر از واحدهای تولیدی بودند که استاندار قزوین از آنها دیدن کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا