آخرین اخبار روز استان های ایران

افتتاح مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا در چهارمحال و بختیاری

افتتاح مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا در چهارمحال و بختیاری

با حضور سردار" منوچهر امان اللهی " فرمانده انتظامی استان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا با هدف بررسی جرایم اینترنتی و به مناسبت هفته نیرو انتظامی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سردار" منوچهر امان اللهی" در آیین افتتاح مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا گفت: این مرکز با هدف توسعه تعامل، پاسخگویی سریع و ارائه خدمات به شهروندان و همچنین در دسترس بودن پلیس فتا در استان چهارمحال و بختیاری تجهیز و شروع به کار کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز فوریت های سایبری میتواند فاصله وقوع تا کشف جرم را کاهش دهد خاطر نشان کرد این مرکز بصورت ۲۴ ساعته و با حضور کارشناسان پلیس فتا آمادگی ارائه مشاوره،ارشاد قضائی و پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در رابطه با جرائم فضای مجازی می باشد.

سردار امان اللهی در ادامه افزود شماره تلفن ثابت ۲۱۸۲۴۴۴۰ برای دسترسی مردم به مرکز فوریت‌های سایبری برای کاربران داخل استان به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ گویی به مشکلات شهروندان خواهد بود، علاوه بر شماره تلفن مذکور مردم می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهرمند شوند.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا