پزشکی

افتتاح خانه بهداشت در روستای آیینه‌ورزان شهرستان دماوند+ تصاویر

همزمان با هفته دولت خانه بهداشت آیینه‌ورزان از توابع شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در پنجمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی خانه بهداشت روستای آیینه ورزان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

دکتر حسن خیرخواه رییس شبکه بهداشت و درمان دماوند ضمن تقدیر از زحمات خیرین سلامت در احداث این پروژه بهداشتی درمانی گفت: این پروژه با اعتباری معادل هفت و نیم میلیارد تومان توسط خیرین سلامت احداث شده است.

به گفته وی زمین این خانه بهداشت توسط یک فرد خیر اهدا شد و به همت خیرین سلامت با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان در مساحتی معادل ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۶۰ مترمربع در دو طبقه احداث شد.

دکتر خیرخواه با اشاره به استقرار پزشک و ماما در این خانه بهداشت گفت: در این خانه بهداشت تمام مراقبت‌های درمانی و بهداشتی به ساکنان منطقه و مراجعان ارایه می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان دماوند خاطرنشان کرد که در حال حاضر یک خانه بهداشت نیز توسط خیرین سلامت در روستای چناران در حال ساخت است که محوطه‌سازی و تجهیز آن باقی مانده و به ‌زودی افتتاح می شود.

وی یادآور شد که در حال حاضر ۲۳ خانه بهداشت در مناطق روستایی شهرستان دماوند فعالیت می کنند و به ارایه خدمات لازم به روستاییان و مراجعان می‌پردازند.

دکتر خیرخواه در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد به منظور خدمت رسانی به ساکنان روستاهایی که فاقد خانه بهداشت در این شهرستان هستند با اعزام تیم سیار متشکل از پزشک و مراقب سلامت خدمات لازم به روستاییان ارایه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا