رپورتاژ

اطلاعات مفید در رابطه با اسپری های تاخیری مردانه

اداکسو

درمانگر های بی نسخه با اقبال عموم مواجهند بخصوص اگر بحث تقویت قوای جنسی مطرح باشد. اکثر مردان امروزه از روش های ساده اما جوابگیر برای حل موضوع زود انزالی بهره میبرند که اسپری های تاخیری از جمله محبوب ترین آنها بشمار میرود.

مارک های اسپری تاخیری هر چه که باشد در مورد نحوه ی مصرف تفاوتی با یکدیگر ندارند و از یک الگوی مصرفی پیروی میکنند.

دوست داریم در ادامه با شرح وظایف و طریقه عملکرد انواع مختلف از اسپری های تاخیری با شما صحبت کنیم.

اسپری تاخیری چیست چگونه کار میکند؟

اسپری های تاخیری انزال با بی حس کردن آلت تناسلی و کاهش حساسیت به طولانی شدن زمان انزال کمک می کند.

آنها در فرمول های مبتنی بر آب یا روغن عرضه می شوند که هر دو حاوی یک بی حس کننده موضعی هستند که به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری بر انزال داشته باشید. ماده فعال در اسپری های تاخیری انزال معمولا لیدوکائین، بنزوکائین یا یک عامل بی حس کننده مشابه است.

این یک کمک کننده واقعی و دم دست میباشد که رایج ترین روش پرهیز از انزال های بی مورد است.

شکل کار بسیار ساده بوده و با توجه به اینکه اسپری ها بزودی جذب میشوند معمولا نسبت به قرص های تاخیری عملکرد سریعتری از خود بروز میدهند.

عوامل بی‌حس‌کننده آلت تناسلی را از حساسیت‌زدایی می‌کنند، آن را کمتر حساس می‌کنند و اجازه می‌دهند در طول رابطه جنسی طولانی‌تر بماند. بیشتر اسپری‌های تاخیری در انزال فوراً کار می‌کنند و بعد از چند بار استفاده اول متوجه نتایج خواهید شد. نحوه استفاده موثر از اسپری تاخیری

نکات مهمی که حتما بایستی بدانید

  1. توجه داشته باشید حداقل 10 دقیقه قبل از روابط جنسی باید از اسپری های تاخیری استفاده کنید.
  2. اسپری های تاخیری بایستی قبل از استفاده تکان داده شوند.
  3. اگر برای اولین بار از یک اسپری تاخیری استفاده میکنید بایستی به میزان خیلی کم تست بزنید.
  4. از دو روش مشابه برای تاخیر در انزال زودرس بصورت همزمان بهره نبرید.
  5. در هر بار استفاده بین 3 تا 7 اسپری کافی خواهد بود.
  6. اسپری های تاخیری بایستی در محل ها خشک و خنک نگهداری شوند.
  7. از آنها برای فرایند بی حسی سایر نقاط بدن استفاده نکنید.
  8. قبل از استفاده از اسپری های تاخیری حتما تمیز باشید.
  9. از رابطه ی دهانی پس از اسپری تاخیری خودداری فرمایید.
اسپری های تاخیری
اسپری های تاخیری چگونه کار میکنند

انتخاب اسپری تاخیری خوب

اینها مارک های متعددی را شامل میشوند. قبل از هر چیزی باید به جیب خود نگاه کنید و در نظر داشته باشید که اسپری تاخیری های برند قیمت های بالاتری را از شما طلب میکنند.

اسپری تاخیری معمولا از لیدوکائین یا بنزوکائین ساخته می شود که هر دو بی حس کننده هستند. لیدوکائین یک بی‌حس کننده قوی‌تر است، بنابراین اگر به دنبال اثر تأخیر در انزال شدیدتر هستید، بهتر است از این گزینه استفاده کنید.

همیشه این گونه محصولات گزینه ی ایده آلی برای درمان زود انزالی میباشند زیرا حجم استفاده از آنها معمولا برندهای چندین رابطه ی پی در پی کار میکند.

اگر ویژگی های منحصر بفردی از این نوع محصول تاخیری را میخواهید قبل از اقدام به خرید، فراوان در موردش تحقیق کنید. برخی از اسپری های تاخیری با تبلیغات کاذبی روبه رو هستند که میتوانند آسیب هایی به سطح پوست آلت نیز وارد سازند.

در زیر با سه نوع اسپری تاخیری مهم ایرانی و خارجی شما را آشنا میسازیم.

اسپری تاخیری آلمانی برند ویگا

اسپری تاخیری ویگا  با بهره گیری از فرومولاسیون طبعی و بدون پارابن با ویتامین های E موجود یکی از بهترین انتخاب ها در بازار است. شما می توانید هر چند وقت یکبار از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران عوارض جانبی باشید. این اسپری تاخیری اروپایی از لیدوکائین به میزان 5 درصد استفاده نموده و به هیچ وجه نعوظ را تحت تاثیر خود قرار نمیدهد.

سوپر ویگا که دردوزهای متفاوتی در دسترس است (اسپری تاخیری با ویتامین E اضافی) وقتی به سر اسپری می شود، آلت تناسلی مردانه را حساسیت زدایی می کند و در عرض 5 دقیقه پس از اسپری شدن عمل می کند.

پس از استفاده، می توانید رابطه جنسی خود را تا 10 برابر بیشتر از قبل داشته باشید.

به دلیل توانایی شما در ادامه راه طولانی تر و راضی نگه داشتن بانوی خوش شانس خود، به ارگاسم های متعدد، به اسپری گل میخ معروف است. 

برند ایموشن ایرانی و ارزان قیمت

در ایران برند ایموشن یکی از مهمترین محصولات جنسی بشمار میرود. اسپری تاخیری ایموشن سعی کرده روز به روز تکنولوژی خود را افزایش داده و هم پا با دیگر نسخه های برتر پیش روی کند. این اسپری در داروخانه های آنلاین براحتی قابل خریداری است.

برند ایموشن تنها مختص به اسپری ها نمیشود و محصولات آن شامل کرم و ژل های بهداشتی برای زنان و مردان نیز میباشد.

ایموشن وی آی پی از ویتامین E سود میبرد، از مزایای ویتامین E میتوان به محافظت از سلول ها، تقویت سیتم ایمنی بدن، ترمیم پوست و غیره اشاره نمود.

پس میتوان در این باره نسبت به تقویت جزئی قوای جنسی و البته افزایش طراوت و زیبایی های عضو جنسی کاملا امیدوارانه نگاه کرد.

در هنگام خرید اسپری تاخیری ایموشن VIP حاوی ویتامین E شما میتوانید رایحه ی مورد نظرتان از فروشنده تقاضا کنید برخی از رابحه های این اسپری تاخیری ایرانی میتواند شامل موارد زیر میباشد:

  • رایحه ایفوریا کلوین کلین
  • اترنیتی
  • کنزوجی
  • تام فورد
  • بولگاری
اسپری های قوی
بهترین راه سریع برای درمان زود انزالی اسپری تاخیری است

ویاگرا برند محبوب

اگر از دنیای ویاگراهای خوشتان می آیند بایستی بدانید آنها معطوف به قرص های نعوظی نبوده و اسپری های تاخیری را نیز با رونق بسیار روانه بازارها کرده اند. عمده تفاوت بزرگ اسپری تاخیری ویاگرا قابلیت افزایش توان جنسی و نعوظی است که آن را با سایر نسخه های رایج موجود در بازار منحصر بفرد میکند.

اسپری را به سر آلت تناسلی بزنید و 15 دقیقه صبر کنید سپس آماده عمل هستید. اگر بعد از سمپاشی احساس سوزن سوزن شدن کردید، این موضوع را نادیده بگیرید زیرا در عرض یک دقیقه فروکش می کند. روش دیگر، می توانید آن را روی کف دست خود اسپری کنید و آن را روی آلت ماساژ دهید.

این محصول ویژه از نظر بالینی ثابت شده است که به شما کمک می کند بیشتر در رختخواب دوام بیاورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا