آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

ادعای یک نماینده درباره وضعیت زندگی قالیباف/ او از سالم‌ترین و پاکدست ترین مدیران ایران اسلامی است

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد دنیامالی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در رشت اظهار کرد: ۴ دوره حساس عمر زندگی ام را با دکتر قالیباف سپری کردم و خاطرات خیلی خوبی با این مرد بزرگ دارم.

به روایت تابناک، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف اضافه کرد: برخی تاخت و تازها و بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف در فضای مجازی متأثر کننده است.

دنیامالی، دکتر قالیباف را فردی مهربان و دارای اخلاق حسنه برشمرد و بیان کرد: دکتر محمدباقر قالیباف از سالم‌ترین و پاکدست ترین مدیران ایران اسلامی است.

به گفته وی، دکتر قالیباف فردی ساده زیست و اهل تقوا بوده و اهل تجمل گرایی نیست.

این عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سکان مدیریت کشور باید به دست افرادی سپرده شود که نیاز به آزمون و خطا نداشته باشد، گفت: وجود آقای قالیباف در ریاست جمهوری منجر به امیدآفرینی می‌شود.

دنیامالی با اشاره به توانمندی‌های دکتر قالیباف در حل مساله بیان کرد: قدرت توان حل مساله و چالش در شرایط‌های بحرانی از ویژگی‌های آقای قالیباف است‌.

وی با اشاره به خدمات گسترده دکتر قالیباف در دوره‌های مختلف افزود: کارها و خدمات دکتر قالیباف مورد غفلت رسانه‌ای قرار گرفته است.

۲۷۲۱۱

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا