آخرین اخبار روز استان های ایران

اجرای طرح ملی مسیر سبز ایران پاک در خرم آباد

اجرای طرح ملی مسیر سبز ایران پاک در خرم آباد

به منظور اجرای طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک، با حضور دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد و پرسنل پتروشیمی لرستان بخشی از مسیر جاده خرم آباد به کوهدشت در حاشیه منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از وجود زباله پاکسازی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، به منظور فرهنگ سازی در زمینه حفظ محیط زیست برای مسافران و گردشگران نوروزی، طرح های پاکسازی طبیعت، به ویژه حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، روستایی و مناطق تفرجی و طبیعی، طرح ملی "مسیر سبز – ایران پاک" در تاریخ 25 اسفند 1400 در شهر خرم آباد برگزار گردید و بخشی از مسیر جاده خرم آباد به کوهدشت در حاشیه منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از وجود زباله پاکسازی شد.
هدف از برگزاری این برنامه که با حضور دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد و پرسنل پتروشیمی لرستان برگزار شد؛ پاکسازی طبیعت و محیط زیست از پسماندها و آلاینده های انسانی است که طبیعت و سلامت انسان را به مخاطره می‌اندازد.

گفتنی است طرح ملی «مسیر سبز- ایران پاک» در راستای اجرای طرح های پاکسازی طبیعت، به ویژه حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، روستایی و مناطق تفرجی و طبیعی، از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرا به کلیه استانداران ابلاغ و در سراسر کشور از 15 لغایت 29 اسفند ماه برگزار می شود.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا