پزشکی

آگهی/ ویژگی های بهترین دستگاه لیزرخانگی

ویژگی های بهترین دستگاه لیزرخانگی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین دستگاه های روی کار آمده طی سال های گذشته دستگاه لیزر خانگی می باشد که به ویژه مورد توجه بانوان قرار گرفته است. چرا که …

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین دستگاه های روی کار آمده طی سال های گذشته دستگاه لیزر خانگی می باشد که به ویژه مورد توجه بانوان قرار گرفته است. چرا که بانوان معمولا زمان و هزینه زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد به روش های مختلفی مانند اپیلاسیون، شیو و … میکنند. اما لیزر خانگی دستگاهی است با راه حل بهتر، طولانی مدت تر و راحتتر است که به طور دائم شما را از شر موهای زائد خلاص میکند. در این مقاله که توسط فروشکاه هما سنتر نوشته شده قصد داریم شما را با دستگاه لیزر خانگی و فواید این دستگاه آشنا کنیم:

نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی

احتمالا تاکنون بارها نام دستگاه لیزر خانگی را شنیده اید اما آیا با نحوه اثر گذاری این دستگاه در از بین بردن موهای زائد آشنا هستید؟ دستگاه لیزر خانگی در دسته لوازم آرایشی و بهداشتی برای از بین بردن موهای زائد قرار میگیرد. این دستگاه از طریق اشعه های آی پی ال عمل میکنند که تکنولوژی اصلی به کار رفته در لیزر های خانگی می باشد. این تابش ها به طور مستقیم بر روی ملانین که رنگدانه های مو هستند تاثیر میگذارد و با ایجاد گرما بدون اینکه هیچگونه سوختگی و زخمی ایجاد کند، ملانین ها را از بین میبرد.

اینکار منجر میگردد تا از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری شود. ممکن است تصور عموم بر این باشد که اشعه های دستگاه لیزر خطرناک هستند. اما باید بدانید که به هیچ وجه اینگونه نیست و این تابش ها دارای طول موج مشخصی هستند که به ریشه مو رسیده و با ایجاد حرارت و گرما ملانین های مو را تخریب میکنند. قدرت دستگاه لیزر خانگی نسبت به دستگاه های کلینیکی کمتر است. اما برای استفاده در منزل کاملا مناسب و ایده آل می باشد. ممکن است دستگاه های لیزر خانگی منجر به ایجاد التهاب و قرمزی در پوست شوند که خطرناک نبوده و میتوانید با استفاده از ژل یا کرم های ضد التهاب نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

ویژگی های بهترین دستگاه لیزرخانگی

استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موها زادی هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد.(در صورت بروز عوارضی مانند قرمزی، التهاب و … میتوانید مطمئن باشید این عوارض به سرعت درمان میشود.)

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند. البته باید بدانید در صورت احساس درد میتوانید از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.

با استفاده از دستگاه لیزر خانگی بعد از گذشت مدت کوتاهی میتوانید شاهد اثر گذاری آن باشد به عبارت دیگر اثرگذاری لیزر خانگی در مدت کوتاهی قابل مشاهده است.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی منجر میگردد تا به طور دائم و همیشگی از شر موهای زائد خلاص شوید.

میتوانید مطمئن باشید که دستگاه لیزر خانگی هیچگونه آسیبی به سلول های پوستی وارد نمیکند.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی در هر جلسه به زمان کمی نیاز دارد. (در مدت کوتاهی میتوان منطقه وسیعی را با لیزر خانگی درمان کرد.)

دستگاه لیزر خانگی به ندرت منجر به تغییر رنگدانه یا ایجاد زخم میشود.

با توجه به نقاط حساس بدن میتوان میزان درجه و تابش پرتوهای دستگاه لیزر خانگی را تنظیم کرد.

دستگاه لیزر خانگی ایمنی بالایی دارد.

دستگاه لیزر خانگی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه لیزر خانگی دارای عملکردی دقیق است. و …

چه کسانی نمیتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

درست است که لیزر خانگی هیچگونه عوارض جانبی ندارد و دارای ایمنی بالایی است. اما با این حال استفاده از این دستگاه نیز دارای محدودیت هایی است و افراد با بیماری ها و مشکلات خاصی نباید این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. از جمله کسانی که نمیتوانند از دستگاه های لیزر خانگی استفاده کنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خانم های باردار نباید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند.
  • افرادی که دچار حساسیت های پوستی مختلف هستند بهتر است از دستگاه لیزر خانگی استفاده نکنند.
  • کسانی که پوست حساسی دارند نمیتوانند لیزر خانگی را مورد استفاده قرار دهند.
  • افرادی که دارای زخم های باز هستند بهتر است در ناحیه زخم از لیزر خانگی استفاده نکنند.
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی توسط افرادی که سابقه تشکیل کلویید یا اسکار هیپرترفیک دارند، ممنوع می باشد.

برای خرید دستگاه لیزرخانگی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • یکی از نکاتی که در خرید لیزر خانگی باید مورد توجه قرار دهید نحوه عملکرد دستگاه است. امروزه لیزر های خانگی دارای تنوع بالایی در بازار هستند که هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارند. بنابراین شما باید دستگاهی متناسب با کارایی خود تهیه کنید.(دستگاه های شارژی-دستگاه های سیمی)
  • دستگاه های لیزر خانگی مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. باید بدانید قیمت این دستگاه ها با توجه به کارایی و کیفیتشان متفاوت است. بنابراین سعی کنید دستگاهی با کیفیت و متناسب با بودجه خود تهیه کنید.
  • سعی کنید دستگاه لیزر خانگی را تهیه کنید که دارای خاصیت ضد آب بودن است چرا که در اینصورت میتوانید در محیط های مرطوب نیز به راحتی دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.
  • ظاهر و خوش دست بودن دستگاه لیزر خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کمک میکند بتوانید به راحتی برای نواحی مانند پشت کمر، پا و .. آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • فراموش نکنید که دستگاه های لیزر در نواحی حساس بدن مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو در زمان خرید توجه کنید که دستگاه استاندارد را تهیه کنید و اطمینان داشته باشید دستگاه شما کاملا ایمن است.
  • از دیگر نکاتی که در خرید لیزر خانگی باید مورد توجه قرار دهید، تعداد شات هایی است که در هر تابش به پوست برخورد میکند. چرا که اثرگذاری لیزر از طریق تعداد شات ها است. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان دستگاهی را تهیه کنید که از شات های بینهایت برخوردار است. لیزر دس در کشور ما از این ویژگی برخوردار است.
  • توجه کنید وزن دستگاه لیزر خانگی شما کم و سبک باشد. چرا که در غیر اینصورت استفاده از آن دشوار خواهد بود.
  • در زمان خرید دستگاه لیزر خانگی به دقت آن را بررسی کنید و از سالم بودن بدنه دستگاه مطمئن شوید.و …

لیزر خانگی را از کجا بخریم؟

اما سوالی که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به لیزر خانگی ایجاد می شود این است که دستگاه لیزر خانگی را از کجا بخریم؟ یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه در خرید لیزر های خانگی خرید دستگاه از نمایندگی معتبر و قابل اطمینان می باشد. در بالا بیان کردیم که بهترین برند در بین انواع لیزر های خانگی برند دِس است. نمایندگی رسمی هماسنتر، نمایندگی فروش محصولات دِس می باشد. این نمایندگی دارای سابقه درخشان و تجربه بالا است و خدماتی از جمله پشتیبانی از محصولات خود را ارائه میدهد. از این رو اگر قصد خرید این دستگاه را دارید میتوانید با اطمینان به نمایندگی هماسنتر مراجعه کنید و دستگاه را خریداری نمایید.

سوالات متداول

آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی دشوار است؟

خیر- استفاده از دستگاه لیزر خانگی به راحتی امکان پذیر است.

آیا دستگاه لیزر خانگی بر روی تمامی انواع مو اثرگذار است؟

خیر- لیزر خانگی تنها بر روی موهای دارای ملانین اثر میگذارد و بر موهای سفید، خاکستری و … تاثیر ندارد.

آیا می‌توان قسمت پشت لب را با دستگاه لیزر موهای زائد خانگی از بین برد؟

بله- اما باید بسیار مراقب باشید که لب‌ها در معرض نور لیزر قرار نگیرند.

جهت خرید دستگاه لیزر خانگی با شماره و ادرس ذیل در ارتباط باشید.

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – نبش کوچه داد – مجتمع الماس – طبقه پنجم – واحد ۵۳

شماره تماس 0212246400 و 09128888346

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا