آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

آنچلوتی: پایان بازی‌ را بیشتر از شروعش دوست داشتم/ یک گل برتری یعنی عذاب کشیدن تا آخر بازی

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در یک بازی معوقه از هفته نهم لالیگا، شب گذشته (چهارشنبه) میهمانش تیم اتلتیک بیلبائو را با گلزنی کریم بنزما و با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی مسابقات را به 7 امتیاز افزایش دهد.

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: مقابل حریفی قدرتمند قرار داشتیم که بسیار منسجم بازی می‌کند و علاوه بر آن برای این بازی دو روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. این تیم در بازی‌های خارج از خانه‌اش در این فصل نباخته بود. 20 دقیقه ابتدایی مسابقه بر ما خیلی سخت گذشت. گاهی اوقات بعضی از تیم‌‌ها هستند که وقتی اوضاع به نفع‌شان پیش نمی‌رود گاردشان را پایین می‌آورند اما رئال مادرید از آن دسته تیم‌ها نیست. کیفیت تیم ما چیز دیگری است. من پایان بازی را بیشتر از شروع آن دوست داشتم. شروع بازی مثل یک مبارزه بوکس بود که هیچ مشتی رد و بدل نمی‌شد.

لالیگا| پیروزی خانگی رئال مادرید مقابل بیلبائو در دیداری معوقه/ افزایش حاشیه امنیت کهکشانی‌ها در صدر جدول

آنچلوتی درباره وضعیت فیزیکی شاگردان گفت: در مقطع انتهایی بازی، تیم ما خسته شده بود. این چیزی است که من باید برای بازی بعدی به آن فکر کنم. با این وجود با وجود امکان 5 تعویض می‌شود تیمی با کیفیت را به میدان فرستاد و در ادامه بازیکنان تازه‌ نفس‌تر را جایگزین بازیکنان خسته کرد.

کارلتو درباره دلیل تحت فشار قرار گرفتن تیمش اظهار داشت: خب وقتی گل دوم را نزدنید همیشه باید عذاب بکشید. وقتی نتیجه یک بر صفر می‌ماند همیشه استرس دارید. حالا ما سه بازی فشرده پیش رو داریم. روند که در آن قرار داریم بسیار خوب است و من هم از همه چیز راضی‌ام. جو حاکم بر تیم هم بسیار خوب است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا