آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

آغاز مذاکره پرسپولیس با آقای گل

اداکسو
آغاز مذاکره پرسپولیس با آقای گل

باشگاه پرسپولیس فردا برنامه جلسه با آقای گل اسبق خود را ترتیب داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و همچنین سروش رفیعی، اکنون در روزهایی که هواداران این تیم به شدت از اوضاع تیم قهرمان شاکی و گلایه دارند، رضا درویش قرار است اولین قرار رسمی خود برای انتقال ستاره فصل آینده را با آقای گل اسبق سرخ‌ها ترتیب دهد.

به گزارش ورزش سه، علی علیپور مهاجم مازنی اسبق پرسپولیس که زننده گل‌های خاطره سازی برای این تیم بوده بعد از حضور در فوتبال اروپا و لیگ پرتغال و اکنون در شرایطی که شایعات زیادی درباره آینده‌اش به گوش می‌رسد با پیشنهاد مذاکره از سوی سرخ‌ها مواجه شده است.

علیپور که بعد از پایان لیگ پرتغال به ایران بازگشته و تعطیلات خود را پشت سر می‌گذارد، طی ساعات اخیر مورد هدف تیم‌های تراکتور و استقلال نیز بوده و واسطه‌ها در این زمینه نیز گفتگویی برای انتقال به این تیم‌ها با وی داشته‌اند.

با این حال مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه گلزنی در 4 دربی را در کارنامه دارد، با اولین چراغ سبز باشگاه قرار است فردا در جلسه با مدیران این تیم حضور یافته و درباره شرایط همکاری دوباره در جمع سرخپوشان با رضا درویش به گفتگو بپردازد.

علیپور که سابقه 6 فصل حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، یکی از گلزنان برتر تاریخ این باشگاه نیز محسوب می‌شود که اکنون بعد از حضور در تیم‌های ماریتیمو و ژیل ویسنته پرتغال قرار است بار دیگر در توافق احتمالی با سرخ‌ها به جمع این تیم بازگردد.

باید دید سرخ‌ها که برای تقویت خط حمله خود چشم به بازگشت آقای گل اسبق خود دوخته‌اند، قادر خواهند بود به توافق مثبت در این زمینه دست یافته و اولین شکار تابستانی خود را به چنگ بیاورند یا خیر.

258 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا