آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی

گزارشی عجیب از وضعیت بازار مسکن/ اجاره ۱۵ میلیون تومانی سوئیت ۲۰ متری

گزارشی عجیب از وضعیت بازار مسکن/ اجاره ۱۵ میلیون تومانی سوئیت ۲۰ متری

تسنیم نوشت: بررسی بازار مسکن در تهران نشان می‌دهد اجاره یک سوئیت ۲۰ متری ماهانه ۱۵ میلیون تومان است. برخی از این سوئیت‌ها دارای امکان حمام و سرویس بهداشتی در داخل واحد هستند.

اگرچه فصل نقل‌و انتقالات تابستانی مستأجران با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسیده اما بازار اجاره سوئیت و اتاق همچنان در پایتخت داغ است. تقاضای بالا در این بخش و کم‌کاری دولت‌ها باعث شده تا شاهد قیمت‌های بالا برای اجاره این نوع سرپناه باشیم. به‌عنوان مثال یک سوئیت بدون اتاق ۲۲ مترمربعی (زیرهمکف) با اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی آگهی شده است. سوئیت بدون اتقا ۲۵ متری در تجریش با ودیعه ۵۰ میلیون و اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی آگهی شده است.

سوئیت ۲۰ متری دارای یک اتاق با عمر ۳۰ سال با ودیعه ۲۵ میلیون و اجاره ماهانه ۲.۲ میلیون تومانی آگهی شده است. همچنین در سهرودی شمالی یک سوئیت ۲۲ مترمربعی بدون اتاق ۲۵ سال ساخت با رهن ۳۰ میلیون و اجاره ماهانه ۴.۵ میلیون، تومانی، سوئیت ۳۰ متر در تسلیحات با ودیعه ۸۵ میلیون و اجاره ماهانه ۳ میلیون تومانی، اتاق ۲۰متری در سبلان با ودیعه ۵ میلیون تومانی و اجاره ماهانه یک میلیون تومانی و آپارتمان ۲۰متری واقع در هروی با رهن ۴۵ میلیون و اجاره ماهانه ۱.۸ میلیون تومانی آگهی شده است.

گزارشی عجیب از وضعیت بازار مسکن/ اجاره ۱۵ میلیون تومانی سوئیت ۲۰ متری

سوئیت ۲۲ متری در امیرآباد با شرایط پول پیش ۳۰ میلیون تومانی و اجاره ۲.۵ میلیون تومانی آگهی شده است. همچنین سوئیت ۲۰متری واقع در مهرآباد با عمر ۳۰ سال با شرایط یک میلیون رهن و اجاره ماهانه ۱۵ میلیون تومانی آگهی شده است.

مالک یک سوئیت ۲۰ متری در تهرانپارس آنرا با ۲۰ میلیون رهن و اجاره ماهانه ۲ میلیون تومانی آگهی کرده، این سوئیت که در زیرزمین واقع شده بنابر اعلام مالک آن دارای حمام و سرویس بهداشتی است.

۲۲۳۲۲۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا