رپورتاژ

فواید آب و آبنما برای سلامت روحی و روانی شما

چه نظری دارید اگر یکی از بستگان یا آشنایانتان به شما بگوید که وجود یک آبنما در خانه یا محیط اطراف شما، می تواند باعث سلامت و کاهش استرستان شود؟

اگر بخواهید فضای بیرونی خانه ی خود را باز طراحی کنید و یا تزئیناتی به محیط داخلی خود اضافه کنید، اگر مدیر یک شرکت هستید و قصد لذت بخش تر کردن فضای سازمان خود را دارید و یا حتی از تصمیم گیران شهری هستید و به دنبال پیدا کردن طرحی برای زیبا سازی شهری می گردید، شاید بخواهید بعضی از اقسام آبنما را در نظر بگیرید.

نمی توان انکار کرد که فواره ها، حوضچه ها، استخرها و آبشارها، فضا را زیباتر و آرام تر می کنند، اما چه فوایدی برای سلامت و روان شما دارند؟

اینجا هستیم تا با مزایا و ارزش هایی که آب برای فضا فراهم می کند آشنا شویم.

آبنمای موزیکال میدان امام علی اصفهان

نقش تاریخی آب در زندگی ما:

تا جایی که حافظه ی تاریخی ما یاری می کند، ما در اطراف آب تکامل یافته ایم و آب، نیاز اصلی بشر برای بقا بوده است.

انسانها نه تنها با آب آشنا هستند، بلکه رابطه ی خود را با آب به این معنا که به آن وابسته هستند درک می کنند، اگرچه که با پیشرفت و توسعه ی بشریت از طریق فناوری، انسانها این فرصت را پیدا کرده اند که دور از منابع طبیعی زندگی کنند.

قدرت شفابخش آب:

آیا می دانید یک دلیل علمی وجود دارد که نشان می دهد چرا دوش گرفتن باعث احساس طراوت می شود؟ این همان دلیلی است که باعث می شود مردم برای تعطیلات به سمت دریاچه ها، سواحل و آبشارها هجوم ببرند. ریزش آب، یون های منفی را در جو آزاد می کند و بر سلامت جسمانی ما تأثیر عمیقی می گذارد.

این که آبما، مناظر و صداهای آرامش بخشی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند در دنیای شلوغ امروز آرامش داشته و استرس خود را از بین ببرید، یک راز نیست. اثرات درمانی حضور آب روان در محیط به کاهش فشار خون و بهبود سلامت جسمی و روحی کمک می کند. اگر با استرس روبرو هستید یا مایل به بهبود سلامت کلی خود هستید، اضافه کردن آبنما به فضای زندگی خود را در نظر بگیرید.

هوا از یونهای مثبت و منفی تشکیل شده است و هنگامی که هوا کمی بار منفی دارد، بدن در وضعیت بهتری است، چیزی که آبنما به آن کمک می کند. جریان آب، یون های منفی را در هوا منتشر می کند تا سطح انرژی شما افزایش پیدا کرده و احساسات و افسردگی ها آرام شود.

آرامشی که آبنما در افراد به وجود می آورد به کاهش فشار خون کمک می کند و کاهش فشار خون، از مشکلات مختلف سلامت جسمی مانند سکته مغزی، آنژین، اضطراب و بیماری عروق کرونر پیشگیری می کند.

وضعیت ایران در تولید آبنما

شرکت دانش بنیان فانا، یکی از شرکت های ایرانی ارائه دهنده ی آبنما در ابعاد مختلف جهت استفاده در فضاهای کوچک و بزرگ است. از انواع آبنمای خانگی تا انواع بزرگ آبنمای موزیکال شهری که در میادین مهم داخلی و خارجی، جلوه گری می کنند.

از پروژه های انجام شده ی «فانا» می توان به آبنمای موزیکال ریتمیک میدان امام علی اصفهان، آبنمای موزیکال ریتمیک میدان صدبرگ تاجیکستان و آبنمای کف خشک منطقه ی آزاد انزلی اشاره کرد.

شرکت فانا همچنین در حوزه ی نورپردازی آبنما و تولید والواشر فعالیت دارد.

جهت بازدید از وب سایت شرکت فانا و مشاهده ی قیمت های آبنما کلیک کنید: خرید آبنما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا