آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

حسن روحانی: از صدای شجریان بهتر داریم؟ /در زندگی خصوصی مردم مداخله نکنیم/ پلیس آخرین مرحله‌ایست که در مسائل فرهنگی باید وارد عمل شود

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی حسن روحانی بخشی از صحبت‌های رئیس جمهور سابق کشورمان که مربوط به مناظرات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ است را به اشتراک گذاشته است.

حسن روحانی در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم که به موضوعات اجتماعی و فرهنگی اختصاص داشت، می گوید: «این قدر مداخله در امور زندگی مردم و خصوصاً در زندگی خصوصی مردم نداشته باشیم. اگر مواردی هست اولویت چیست؟ اولویت همان است که ما امروز در خیابان‌ها می‌بینیم چهار تا جوان اگر کوچک‌ترین تخلفی کردند، با آن‌ها برخورد می‌شود؟ فسادهای بزرگ و مسائل بسیار کلان را فراموش کردیم و چسبیدیم به مسائل جزئی که قابل گذشت است و می‌شود از طریق فرهنگی آن را حل‌وفصل کرد. مسائل فرهنگی باید از طریق فرهنگی حل و فصل شود. پلیس آخرین مرحله‌ای است که در مسائل فرهنگی باید وارد عمل شود. »

روحانی تاکید می کند: «هنر بهترین سفیر ما در جهان است. از حافظ سفیر بهتری داریم که به اروپا و آمریکا بفرستیم؟ از هنر فرشچیان و امیرخانی و احصایی غرورآفرین‌تر داریم؟ از صدای شجریان بهتر داریم؟ همه این‌ها به عنوان سفیران ما هستند که می‌توانند در سطح جهان افکار عمومی جهان را به مفاخر و میراث عظیم فرهنگی ما جذب و جلب کنند.»

۲۷۲۱۵

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا