آخرین اخبار روز استان های ایران

 تکمیل برج دوقلوی شهرکرد نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران است

 تکمیل برج دوقلوی شهرکرد نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران است

شهردار شهرکرد گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو را در دستور کار قرار داده‌ایم و از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌ها به‌ویژه تکمیل این برج استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جلسه هم‌اندیشی برج دوقلو با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، کارشناسان خبره و صاحب‌نظر، کارشناسان مدیریت شهری و قضایی برگزار شد و کارشناسان براساس تجارب و تخصص خود نقطه نظرات را اعلام و درخصوص کیفیت اجرا و رعایت موارد فنی و نظارت دقیق بر این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.

به اذعان کارشناسان بهترین نحوه اجرا و نظارت بر پروژه انجام شده است به گونه‌ای که دکتر حشمت دهکردی رئیس انجمن جوش ایران بر این پروژه نظارت داشته است.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه اظهارداشت: برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶هزار مترمربع در ۲۶طبقه طراحی شد که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بود.

وی افزود: این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن و زیباسازی شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا نهاده شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به فراخوان جهت جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه بیان کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل برج هستیم و با صاحب‌نظران در این خصوص مشورت می‌شود.

جاپلقی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۳۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بدهی به شرکت پیمانکار و مشاور نداریم و برای ادامه کار باید برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

وی گفت: شهر متعلق به مردم است و شورا و شهردار خادمان مردم هستند و برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ تلاش کوتاهی نمی‌کنیم.

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء به دنبال اجرای پروژه‌هایی همچون برج دوقلو و روگذر و زیرگذر و تقاطع‌های غیرهمسطح هستیم.

وی افزود: همچنین با مشارکت بنیاد مسکن و شرکت توسعه مسکن به دنبال آن هستیم تا از خام‌ فروشی زمین جلوگیری و برای املاک ارزش افزوده ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: در راستای توسعه شهری برنامه‌محور حرکت خواهیم کرد و در تلاش هستیم از مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بهره‌مند شویم.

فرهاد رئیسی عضو سابق شورای اسلامی شهرکرد در این جلسه تصریح کرد: با توجه به کمبود پارکینگ در این برج، ترافیک شدیدی در محدوده برج ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری پیشنهاد از این ۳پیشنهاد برای تعیین تکلیف برج‌ها به صحن علنی شورا ارائه کرده است، گفت: مزایده، مشارکت و تکمیل توسط شهرداری، سه پیشنهاد شهرداری بوده و اعضای شورا فروش را مصوب و فرمانداری نیز موافقت کرد.

رئیسی ادامه داد: باتوجه به رایزنی که شورای پنجم با قرارگاه خاتم الانبیاء داشته است قرارگاه در پروژه‌های تجاری مشارکت نمی‌کند.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا