رپورتاژ

با چه آیتم‌هایی می‌توانیم ست هدیه مدیریتی ارزان تهیه کرد؟

چگونه تهیه ست هدیه مدیریتی ارزان تهیه کنیم؟

یکی از بهترین هدیه ‌های تبلیغاتی ، ست ‌های مدیریتی هستند که به کارمندان رده بالا و مدیران اهدا می ‌شوند. اقلام متنوع با طرح‌ های مختلف و کاربردهای زیاد برای استفاده در این ست طراحی و تولید شده اند. در این ست می ‌توانیم از آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان مانند: فلش مموری تبلیغاتی ، جاکلیدی تبلیغاتی، تقویم رومیزی و بعضی از اوقات هم از سررسید همراه با خودنویس ‌های تبلیغاتی و … استفاده کنیم.

این ست های تبلیغاتی معمولا در دو یا سه تکه، ۶ تکه و … آماده می ‌شوند. طبق جایگاهی که کارمندان رده بالا و مدیران دارند، می توان در اهدای ست ‌های مدیریتی متنوع آیتم ‌های مورد نظر را در جعبه ‌ای با ارزش و با ظاهری زیبا و شیک به مخاطب خود ارائه کرد.

یک ست هدیه مدیریتی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

در زمان انتخاب هدیه‌ های تبلیغاتی باید از اقلامی استفاده کرد که در افکار مخاطب تاثیرگذار باشد. این هدیه با آگاهی دادن از برند باید بتواند مخاطب بیشتری را هم جذب کند و او رابه یک مشتری دائمی و وفادار تبدیل کند. آشنا شدن با آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان برای تبلیغات با میزان کمی هزینه و سرمایه بسیار اهمیت دارد. از جمله ویژگی‌های یک ست هدیه مدیریتی باکیفیت شامل موارد زیر است:

  • از نظر ظاهری شیک بوده و مشتری پسند باشد.
  • با علاقه و سلیقه هدیه گیرنده سازگاری داشته باشد.
  • قابل لمس و به صورت خلاقانه طراحی شده باشد.
  • در تهیه ست هدیه باید به ویژگی های شخصیتی و جنسیتی افراد و تناسب آنها هم توجه کرد.
  • به جز قیمت ارزان این هدایا باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مهم تر از همه کاربردی بودن آن است.

از ویژگی‌های دیگری که می توان نام برد، مقرون به صرفه بودن این هدایای تبلیغاتی است که برای بیشتر کسب و کارها با داشتن سرمایه کم دارای اهمیت است.

آیتم های ارزان برای ست مدیریتی

با پیشرفت هر روزه دنیا در همه زمینه‌ ها انواع مختلفی از آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان و متفاوت تولید و عرضه می ‌شوند که افراد فقط طبق سلیقه و با توجه به بودجه خود می ‌توانند آن را تهیه کنند. از ایده‌ ها و پیشنهادات جذاب در تهیه این اقلام می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست هدیه سررسید تبلیغاتی

این پک هم می‌تواند یک پیشنهاد جذاب برای هدیه به مدیران باشد؛ زیرا شامل سررسیدهای با ارزش و نفیس به همراه یک روان نویس شیک و با ارزش بوده که قطعا مناسب مدیران است. کنار این آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان می ‌توان از جاکارتی، فلش مموری، جاسوئیچی و… در آن استفاده کرد.

اقلام ست مدیریتی الکترونیکی

به این نوع هدیه، ست دیجیتالی هم گفته می ‌شود که معمولا دارای چند اقلام الکترونیکی مانند: هندزفری، فلش مموری، پاور بانک و … است که در کنار این موارد می ‌توان خودکار، سررسید و حتی جاکلیدی هم برای تبلیغات استفاده کرد. این ست مدیریتی بسیار طرفدار است؛ زیرا این هدایا کاربردی هستند.

اقلام ست مدیریتی چرم

این ست بسیار معروف است و معمولا اعتبار یک برند و وقار کسب و کار را نشان می‌ دهد. برای تهیه ست چرم تولیدکنندگان سعی می کنند از چرم طبیعی استفاده کنند تا جلوه بهتری داشته باشد. می ‌توان بر اساس نیاز مخاطب و قیمت در این ست از دفترچه یادداشت هم در این ست ها استفاده کرد.

ست مدیریتی لاکچری

این ست بر اساس اسمی که دارد، بسیار با ارزش و خاص است و تمام آیتم ‌های موردنیاز ست هدیه مدیریتی ارزان را شامل می ‌شود. ست لاکچری شامل ست دیجیتال است که بسته بندی آن با ست چرم صورت گرفته و بسیار زیبا بوده و مناسب مدیران و کارمندان رده بالا است.

آیا ست هدیه ارزان قیمت کیفیت خوبی دارد؟

برای اکثر افرادی که می خواهند هدایای تبلیغاتی ارزان تهیه کنند، قیمت مناسب فاکتور مهمی است. البته باید گفت خرید هدیه ارزان به معنی بی کیفیت بودن آن هدایا نیست؛ زیرا امروزه انواع ست ‌های تبلیغاتی ارزان و با کیفیت در بازار وجود دارد که جدا از قیمت ارزان، از مرغوبیت مناسبی برخوردار است و می تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد. برای تهیه و خرید این کالاها نمی ‌توان قیمت را معیار کیفیت و یا بی کیفیتی آن قرار داد. این آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان از جمله اقلامی هستند که با رعایت برخی از نکات دارای استثنا هستند و می توانند گنجی پنهان باشند.

هدایای با کیفیت ولی ارزان از جمله ابزارهای بسیار مفید و توانا در بازاریابی کسب و کارها هستند که با هزینه کم موجب ماندگاری برند می ‌شوند. آیتم‌ هایی ست مدیریتی اداری، ست رومیزی مدیریتی و … برای تبلیغات و تاثیر در ذهن مخاطب می توانند اختصاصی و با توجه به نیاز و سلیقه هر مخاطب انتخاب شوند که تاثیر بیشتری داشته باشد.

از کجا ست مدیریتی ارزان و با کیفیت بخریم؟

برای تهیه این آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان می ‌توان به شرکت ‌ها و فروشگاه ‌های معتبری مانند شرکت جوپنزا مراجعه کرد. این شرکت دارای تجربه و دانش و مهارت کافی در تهیه این اقلام ست هدیه تبلیغاتی بوده و موجب می ‌شوند صاحبان مشاغل بتوانند با هزینه کم بازاریابی و تبلیغات ماندگاری را انجام دهند.

با ارائه کردن انواع متنوع هدایای تبلیغاتی با کیفیت و با قیمت ارزان موجب می‌ شوند، مشتریان و مخاطبین با اطمینان بیشتری از محصولات استفاده کنند و محصولاتی را تولید می کنند که با ارزش ‌های برند کسب و کارهای افراد هم خوانی و تناسب داشته باشد.

سفارش بهترین ست تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی جوپنزا در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده است و در زمینه طراحی خلاقانه در بخش تبلیغات و ایده پردازی‌ ها فعالیت می کند. هدف این مجموعه توسعه و گسترش کسب و کار، کارفرمایان است و برای انجام هر پروژه از یک تیم حرفه ‌ای شامل: مدیر پروژه، مدیر فروش، ایده پرداز، ناظراجرایی و … کمک می گیرد و در چاپ هدایای تبلیغاتی از دستگاه‌ های به روز و مرکب ‌های آلمانی استفاده می کند. این مجموعه به غیر از آیتم ‌های ست هدیه مدیریتی ارزان در ارائه هدایای تبلیغاتی مانند: آفتابگیر، کیف ‌های چرم، پرچم ‌ها، ساک ‌های دستی، تیشرت، کلاه و … نیز فعالیت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا