رپورتاژ

انواع مختلف سم برای کشتن موش ها

انواع سم برای کشتن موش ها

انواع مختلف سم برای کشتن موش ها

انواع مختلی از سم ها برای کشتن موش وجود دارد. اما برخی از آن ها برای سلامتی انسان ها مضر هستند؛ بنابراین در انتخاب سم باید توجه ویژه ای داشته باشید‌. موش ها در سراسر شهر وجود دارند و اغلب برای یافتن غذا به خانه ها هجوم می‌ برند. موش های خانگی در تمام طول سال در درون خانه ها وجود دارند. موش ها می توانند از مسیرهای گوناگونی وارد خانه شوند. حتی برخی از آن ها از طریق فاضلاب وارد منزل می شوند. خوشبختانه می توانید قبل از اینکه موش ها به خانه تان وارد شوند، اقداماتی برای جلوگیری از ورود آن ها انجام دهید. در غیر این صورت تنها راه حل، سمپاشی می باشد‌.

 

عوارض هجوم موش ها

اگر سمپاشی برای موش ها را به تعویق بیندازید ممکن است، تعداد آن ها به سرعت افزایش پیدا کند و مشکلات زیادی برای شما به وجود بیاورند. موش ها به خانه ها و زیرساخت ها آسیب جدی وارد می کنند و از طرف دیگر برای سلامتی انسان ها مضر هستند و سبب بروز بیماری هایی نظیر طاعون و… می شوند. تصور وجود موش در خانه واقعا سخت است زیرا علاوه بر اینکه موجودات جونده هستند و ممکن است اشیا و وسایل داخل خانه را خراب کنند، کثیف نیز هستند.

هجوم موش ها به خانه تجربه ای وحشتناک و ترسناک است. این موجودات جونده آسیب های بسیار زیادی به شما می زنند. این حیوانات به دیوار خشک، مصالح ساختمانی و وسایل چوبی و… ضررهای جدی وارد می کنند.

به علاوه ممکن است با جویدن سیم های برق، سبب آتش سوزی و برق گرفتگی شوند. این حیوانات مبلمان را پاره کرده و کتاب ها و کاغذها را نابود می کنند. به علاوه موش ها در زیر سینک، پشت یخچال، داخل کمدها و زیر ماشین لباسشویی و… لانه می کنند و با تولید سروصدا مزاحمت های زیادی ایجاد می کنند. هجوم موش ها با جمعیت زیاد به خانه می تواند به سرعت آسیب های جبران ناپذیری وارد کند. موش‌ ها، بوی عجیبی می دهند. همچنین در حین حرکت سروصدای زیادی ایجاد می کنند. آن ها در طی حرکت در خانه فضولات خود را به جای می گذارند.

سمپاشی موش

سمپاشی بهترین راه برای کشتن موش ها

روش های زیادی برای به دام انداختن موش ها وجود دارد. برخی از این روش ها سنتی و قدیمی هستند اما برای اینکه برای همیشه از شر این موجودات موذی راحت شوید بهترین کار سمپاشی است. روش های مرسوم و قدیمی ممکن است کمی وقت گیر و ناموفق باشند. به عنوان مثال روش های طعمه گذاری و به دام انداختن موش ها چندان کاربردی نیست. برای خلاص شدن از شر موش ها بهتر است ابتدا در مورد عادات و انگیزه های آنان اطلاعاتی به دست آورید.

به عنوان مثال بدانید موش ها از چه چیزی خوششان می‌ آید یا اینکه چه چیزی آن ها را به دام می اندازد. به این شکل می توانید به راحتی از شر آن ها خلاص شوید. موش ها علاوه بر انتقال بیماری و تهدید سلامتی همه ساکنان می توانند بسیار اذیت کننده و مزاحم باشند. راه های زیادی برای سمپاشی موش ها وجود دارد اما بهتر است بهترین راه را انتخاب کنید تا آسیبی به سلامتیان وارد نشود. زیرا برخی سم ها به شدت آسیب زا هستند و سبب ایجاد بیماری می شوند. بنابراین دقت داشته باشید که این کار را به افراد کاردان بسپارید. سمپاشی باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام گیرد.

 

انواع سموم قابل استفاده در سمپاشی موش

به طور کلی سه مدل سمپاشی برای از بین بردن موش ها وجود دارد. سم ها در سه مدل گازی، مایع و پودری موجود هستند. هر کدام از این روش ها دارای یک سری مزایا و معایبی می باشند. به عنوان مثال روش گازی به دلیل ایجاد بوی بد پیشنهاد نمی شود، هر چند که در این مدل سمپاشی، باید برای یک مدت خانه را ترک کنید.

سموم جامد، برای محل کار یا خانه های مسکونی مناسب می باشد. چرا که در این روش که به روش طعمه گذاری معروف است نیازی به ترک خانه ندارید. در واقع این متد پرکاربردترین روش سمپاشی می باشد. در سمپاشی جامد مقداری غذا را طعمه اصلی قرار می دهند. به این صورت طعمه را آغشته به سم کرده و در محل مورد نظر قرار می دهند. روش سمپاشی جامد بر خلاف سایر روش ها بعد از سمپاشی نیازی به شست و شوی محیط ندارد.

در روش سمپاشی از سم مایع برای پاکسازی استفاده می کنند. این حالت، برای محیط های باز نظیر باغ ها و مزرعه ها کاربردی است.

روش های کشتن موش

نکات مهم هنگام استفاده از سم برای موش ها

مهم ترین نکته ای که هنگام استفاده از سم باید در نظر بگیرید این است که سمپاشی، کاری بسیار خطرناک است و می تواند آسیب جدی به سلامتی تان وارد کند‌. بنابراین اگر در این زمینه اطلاعات کاملی ندارید بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید. سمپاشی باید توسط افراد ماهر و خبره انجام گیرد. نکته دوم هزینه سمپاشی است. هزینه با توجه به روش انتخابی و نوع سم متفاوت است. به همین دلیل بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید. شرکت سمپاشی کاسپین با وجود افراد متخصص گزینه ای مناسب برای سمپاشی منازل، سمپاشی سوسک ریز و بزرگ، سمپاشی ساس، سمپاشی اماکن و … است. که می تواند برای دفع موجودات موذی و انواع حشرات به شما کمک کند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد سمپاشی موش ها و روش های مختلف آن بحث کرده و اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. موش ها حیوانات موذی هستند که آسیب های زیادی به سلامت و مال انسان ها وارد می کنند. این حیوانات در خانه ها لانه کرده و اشیا و وسایل خانه را نابود می کنند. موش ها می توانند بیماری های مختلفی را به انسان ها منتقل کنند. روش های زیادی برای از بین بردن موش ها وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از روش های سنتی و قدیمی مانند به دام انداختن استفاده کنید. همچنین می توانید از روش های سمپاشی بهره ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا