دسته‌بندی نشده

نحوه مشاهده کارنامه مدارس ابتدایی برای والدین

اداکسو

نحوه مشاهده کارنامه مدارس ابتدایی برای والدین

اگر می خواهید بدانید نحوه مشاهده کارنامه مدارس ابتدایی برای والدین چگونه است، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. کارنامه گرفتن برای دانش آموزان ابتدایی بعد از اتمام امتحانات هر نیمسال تحصیلی به صورت اینترنتی است. کارنامه دانش آموزان مدرسه ابتدایی در سایت مای مدیو کارنامه قابل مشاهده است. والدین می توانند با ورود به سایت مای مدیو کارنامه دانش آموزان ابتدایی پایه اول تا ششم را مشاهده کنند.

سایت مشاهده کارنامه مدارس ابتدایی برای والدین

امکان مشاهده کارنامه دانش آموزان مدارس ابتدایی برای والدین از طریق مراجعه به سایت مای مدیو کارنامه ابتدایی my.medu.ir فراهم شده است.  دریافت کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو به این ترتیب است که والدین گرامی می توانند با ورود به صفحه اصلی این سایت نقش خود را به عنوان والدین انتخاب کرده و روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک نمایند.

سپس با وارد کردن شماره تلفن همراهی که به نام والدین است رمز یکبار مصرف دریافت نمایند. بعد از ورود به پنل شخصی، سال تحصیلی را انتخاب کرده و کارنامه دانش آموزان مدرسه ابتدایی  در مای مدیو را مشاهده کنید.

زمان مشاهده کارنامه دانش آموزان ابتدایی از مای مدیو، حدود ۲ تا ۳ هفته بعد از پایان امتحانات نوبت اول و دوم است و از طریق سایت مای مدیو کارنامه دانش آموزان ابتدایی در دسترس والدین قرار می گیرد. در سال های گذشته مشاهده کارنامه دانش آموزان از طریق مراجعه به سایت همگام انجام می شد، اما براساس آخرین تغییرات در سیستم آموزش و پرورش،مشاهده کارنامه دانش آموزان تنها از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش انجام می شود.

مشاهده کارنامه ابتدایی

مشاهده کارنامه مدارس ابتدایی از طریق درگاه دولت

توجه داشته باشید که در حال حاضر گزینه کارنامه در پنل دانش آموزان قابل مشاهده  نیست و مشاهده کارنامه مدارس ابتدایی صرفا از طریق درگاه دولت امکانپذیر است. بنابراین دانش آموزان فقط می توانند از طریق پنل کاربری والدین در مای مدیو کارنامه خود را مشاهده نمایند.

  • مشخصات لازم برای ورود به مای مدیو برای والدین، از طریق مدرسه در اختیار ایشان قرار می‌گیرد. والدین عزیز در صورت فراموشی رمز عبور دانش آموزان ابتدایی یا بروز هرگونه مشکل در ورود به سامانه، با مدرسه تماس بگیرید.
  • برای ورود به پنل والدین نیاز به رمز ندارید و برای هر بار ورود از طریق درگاه دولت، رمز یکبار مصرف دریافت خواهید کرد.
  • والدین گرامی اگر کارنامه فرزندان مغایرتی مشاهده کرده اید، می‌توانید از طریق مدرسه یا منطقه آموزش و پرورش مغایرت کارنامه را پیگیری کنید.
  • سامانه مای مدیو علاوه بر اینکه گزینه مشاهده کارنامه را در اختیار کاربران قرار داده است، امکانات دیگری مانند ثبت‌نام، مشاهده برنامه هفتگی، مشاهده نمرات آزمون‌ها و… را نیز در این سامانه در دسترس قرار داده است.
  • والدین می‌توانند در صورت تمایل، مبلغی را به عنوان کمک به مدرسه در زمان مشاهده کارنامه بپردازند. این پرداخت اختیاری است و هیچ اجباری برای کمک به مدرسه وجود ندارد.

کارنامه مدرسه ابتدایی

سوالات متداول

  • برای مشاهده کارنامه مدرسه ابتدایی باید به چه سایتی مراجعه کرد؟والدین برای مشاهده کارنامه  وارد سامانه مای مدیو به آدرس my.medu.ir شوند.
  • آیا می‌توان با کد ملی، کارنامه مدرسه ابتدایی را مشاهده کرد؟برای مشاهده کارنامه لازم است از طریق پنجره هوشمند دولت و با شماره تلفن همراه والدین اقدام کنید.
  • آیا با نقش والدین می‌توان به کارنامه مدرسه را مشاهده کرد؟

بله، برای مشاهده کارنامه ابتدایی، تنها از طریق پنل کاربری والدین ممکن است.

  • آیا می‌توانیم با کد ملی و رمز عبور دانش‌آموزی کارنامه خود را مشاهده کنیم؟خیر، در حال حاضر دانش‌آموزان ابتدایی، برای مشاهده کارنامه تنها از طریق پنل کاربری والدین امکان‌پذیر است.

منبع: مای مدیو کارنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا