رپورتاژ

قیمت خرید بلوک هبلکس چقدر است؟ افزایش یا کاهش قیمت در 1402؟!

اداکسو

قیمت خرید بلوک هبلکس، قطعا سوال بسیاری کسانی است که می خواهند برای ساختمان سازی از بلوک هبلکس استفاده کنند. ما در اینجا می خواهیم قیمت این نوع بلوک را بیان کرده و اطلاعاتی را در مورد آن به شما ارائه کنیم؛ با ما همراه باشید.

آیا می دانید قیمت بلوک هبلکس 1402 چقدر است؟

اگر در همین روزها قصد دارید ساختمانی را با کمک بلوک های هبلکسی بسازید، می بایست قیمت بلوک هبلکس 1402 را بدانید. نکته ای که شفاف و واضح باید بیان کنیم این است که این نوع بلوک، با یک قیمت ثابت در کشور به فروش نمی رود. این امر به واسطه پارامترهایی است که روی قیمت بلوک های هبلکسی تاثیر دارد. برخی از عوامل تغییر دهنده قیمت بلوک های هبلکسی به شرح زیر است:

1- برند عرضه کننده بلوک؛

این مساله، که برندها یکی از تاثیرگذارترین عوامل روی قیمت بلوک های هبلکسی به شمار می روند، اصلا چیز عجیبی نیست. برندها با توجه به آنچه که خود صلاح می دانند قیمتی را برای بلوک های هبلکس در نظر می گیرند. موضوعی که در مورد این بلوک ها باید مورد توجه قرار دهید، خرید آن از برندهایی است که اعتبار بالایی در طی سال های فعالیت خود کسب کرده اند. طبق گزارش های به دست آمده از فارس، ایلنا و مشرق، سورنا هبلکس از با سابقه ترین و مطرح ترین برندهای عرضه کننده بلوک های هبلکسی به شمار می رود. خرید از این مجموعه مزیت ها و امتیازات مثبت زیادی دارد.

2- کیفیت ماده به کار برده شده در تولید بلوک؛

از دیگر عوامل به شدت تاثیر گذار بر قیمت بلوک های هبلکسی، کیفیت ماده ای است که در ساخت این بلوک ها به کار برده شده است. هر قدر ماده مورد استفاده با کیفیت تر باشد، بلوک تولیدی، کیفیت بالاتری داشته و قاعدتا با قیمت بالاتری نیز به فروش می رود. توصیه می کنیم برای دریافت قیمت خرید بلوک هبلکس به منابع معتبر مراجعه شود.

3- میزان و حجم خرید؛

دیگر عاملی که آن نیز روی قیمت خرید بلوک هبلکس تاثیر دارد، میزان و حجم خرید است. قاعدتا، فروشندگانی که می خواهند به هر نحو ممکن، رضایت حداکثری خریداران خود را به دست آورند، سعی می کنند به هر طریق با آنها راه آمده و تخفیف بدهند. معمولا، مواقعی که خرید در حجم زیاد صورت می گیرد، قیمت کاهش پیدا می کند.

آیا بالا بودن قیمت خرید بلوک هبلکس، جدی ترین معایب بلوک هبلکس است؟

به دلیل متریال خاصی که در تولید بلوک های هبلکسی به کار برده شده، قیمت خرید بلوک هبلکس از سایر مصالحی که در بازار یافت می شوند، بالاتر است. برخی ها از این مساله به عنوان یکی از معایب بلوک هبلکس یاد می کنند و می گویند که این بالا بودن قیمت امکان خرید آن را برای بسیاری از متقاضیان، سخت و غیر ممکن کرده است.

ما نیز بر این باور هستیم که قیمت این بلوک از قیمت مصالح قدیمی، مانند آجرهای فشار و یا آجرهای سفالی بالاتر است، اما آیا کسانی که اعتقاد دارند این نوع بلوک، قیمت بالایی دارد به این نیز فکر کرده اند که بلوک های هبلکسی به عنوان یک عایق مستحکم و قابل اعتماد در برابر صورت، گرما و سرما به شمار می رود. این بلوک ها با مزیتی که دارند، باعث شده اند که در ادامه نیازی نباشد هزینه ای بابت عایق کاری ساختمان ها صرف شود.

در ضمن، این بلوک ها به دلیل مقاومت قابل توجهی که در مقابل آتش سوزی و حریق دارند، از خسارت های ناشی از آتش سوزی نیز کم کرده و باعث می شوند که حتی در صورت بروز آتش، نیازی نباشد که هزینه زیادی برای ترمیم ساختمان صرف شود. به صورت کلی، باید بگوییم قیمت این بلوک ها بالا هست، اما به دلیل حذف هزینه های مربوط به عایق کاری، هزینه کل پروژه به مقدار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت بلوک هبلکس تهران بالاتر است با قیمت خرید بلوک هبلکس اصفهان؟

قیمت خرید بلوک هبلکس و عوامل تاثیرگذار روی آن را بررسی کردیم و دلایلی آوردیم که به شما ثابت کنیم بودجه صرف شده برای خرید این بلوک ها، در نهایت، بسیار اقتصادی تر از آنچه که فکرش را کنید، برآورد می شود.

رازی که می خواهیم در اینجا برای شما برملا کنیم تا بتوانید بلوک هبلکس را با قیمتی مناسب خریداری کنید، خرید از تهران است. قیمت بلوک هبلکس تهران به دلیل حضور و فعالیت برخی تولید کنندگان و عرضه کنندگان مطرح این حوزه، با قیمت بسیار مناسبی امکان پذیر شده است. برخی مجموعه های با سابقه در کشور هستند که قادرند این نوع بلوک را با مناسب ترین و بهترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار دهند.

توصیه می کنیم، اگر در اصفهان، شیراز، کاشان و یا هر شهر دیگری ساکن هستید، از همه جای کشور در مورد قیمت این نوع بلوک، پرس و جو کنید و در نهایت با یک برآورد و ارزیابی کلی به جایی مراجعه کنید که می تواند این نوع بلوک را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

بهترین راه برای خرید بلوک هبلکس و اطلاع از قیمت خرید بلوک هبلکس!؟

راه های متفاوتی برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس دارد. یکی از این راه ها، خرید به صورت آنلاین است. ممکن است بتوانید مجموعه هایی را بیابید که بدون نیاز به حضور شما، کارهای مربوط به خرید بلوک های هبلکسی را انجام دهند، اما سوالی که در اینجا ممکن است به وجود آید این است که آیا این مجموعه ها قابل اعتماد هستند؟ آیا این مجموعه ها می توانند بلوک هایی با کیفیت در اختیار شما قرار دهند؟

مسلما، خرید بلوک هبلکس به شکل آنلاین، خوبی هایی دارد اما قطعا مشکلات آن کم هم نیست. اگر می خواهید برای تهیه بلوک های هبلکسی اقدام کنید، به سراغ آن دسته از عرضه کنندگانی بروید که هم به صورت حضوری فعالیت می کنند و هم به دلیل اعتبار بالایی که در این حوزه به دست آورده اند از هیچ تلاشی برای ارائه با کیفیت ترین بلوک ها امتناع نمی کنند.

کلام آخر

بلوک هبلکس سورنا هبلکس ( https://www.surenahebelex.com ) ، یکی از مقاوم ترین انواع بلوک ها در بازار است که با قیمت مناسبی به فروش می رود. استفاده از این بلوک در ساختمان سازی، مقاومت حداکثری ساختمان ها را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا