رپورتاژ

چه زمانی باید از ساعت مچی استفاده کرد

چه زمانی باید از ساعت مچی استفاده کرد

یک ساعت با طراحی شیک، در شرایط های مختلف مانند مهمانی های خاص، جلسه های کاری رسمی، زمین ورزشی، پیاده روی یا در هر شرایطی به خوبی برای شما قابل استفاده خواهد بود برای مشاهده انواع مدل های مختلف و یا استعلام قیمت ساعت میتوانید از پیج و مدل های مختلف فروشگاه ساعت کنز واچ دیدن فرمایید.

خرید ساعت

همچنین اکسسوری مناسبی برای لباس های روزمره است.شما میتوانید مدل های  مختلف را با شلوار جین و تی شرت ست کنید و برای هر جلسه کاری و مهمانی و … شیک خواهید بود. ساعت به خوبی با لباس شما ست می شود و جذابیت خاصی را به دنبال خواهد داشت. فقط آن را با لباس کراوات مشکی خود ست نکنید.

ساعت ورزشی

در واقع یک نوع ساعتهایی وجود دارن که د برای ورزش شنا و یا غواصی مدرن به گونه‌ای طراحی شده است که به شناگران و غواصان یک زمان‌سنج دقیق از هوای باقی‌مانده خود ارائه دهد. اکثر ساعت های غواصی تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم هستند.

یک ساعت ورزشی، که برای شنا طراحی شده است، ممکن است ضد آب باشد اما در اعماق کم، ساعت های غواصی سایز متوسط، مقاوم و عموماً از فلزات مقاوم در برابر خوردگی مانند فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. ساعت سیکو به اندازه کافی با تکنولوژی بالا طراحی شده اند که شما بتوانید از آن استفاده نمایید

ساعت کرنوگراف (از نظر فنی یک ساعت ورزشی) زمانی اختراع شد که پادشاه فرانسه لوئیس هجدهم یک زمان‌سنج دقیق برای مسابقات اسب‌سواری خود می‌خواست. امروزه ساعت های ورزشی مدرن برای ملوانان، دوندگان، کوهنوردان، دوچرخه سواران و افرادی که می خواهند هر ثانیه از روز خود را ارزشمند کنند، لوازم جانبی ضروری است.

طراحی  و تولید نسل جدید های ساعت

برخی ساعتها مانند ساعت غواصی، ساعت ورزشی نیز برای فعالیت بدنی مناسب است و می تواند دارای عوارضی مانند مانیتور ضربان قلب، ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما و ردیابی GPS باشد.

با خیال راحت اگر بخواهید ساعت هایی با برند اصل و قیمت مناسب و به همراه گارانتی خرید نمایید بی شک یکی از بهترین گزینه ها فروشگاه ساعت کنز  خواد بود که برای مشتریان خود ارسال رایگان به سراسر ایران در نظر گرفته است، همچنین کلیه ساعت های کنز واچ مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار می باشند. با خیال راحت خرید خود را در سایت kanzwatch.com انجام دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا