رپورتاژ

7 روش فوق العاده در خرید انگشتر نامزدی

صنعت انگشتر نامزدی در حال تغییر است یک تغییر اساسی از پایه قرار دارد، و این موضوع بر نحوه قرار دادن انگشتر مردم در آن تأثیر می گذارد. یک داماد برای اولین بار در سال 1477 یک انگشتر الماس نامزدی به عروس داد، زمانی که آرشیدوک ماکسیمیلیان اتریش از مریم بورگوندی خواستگاری کرد و یک جرقه با سنگ هایی به شکل “M” داشت. به نظر می رسد، ماکسیمیلیان و مری ترندستند. این حرکت باعث ایجاد یک مد در میان خانواده سلطنتی اروپایی شد که از آن زمان به بعد شروع به اضافه کردن سنگ های قیمتی بیشتری به جواهرات خود کردند. اما تا اواخر قرن نوزدهم، زمانی که الماس در آفریقای جنوبی کشف شد، ایده استفاده از الماس برای مطرح کردن این سوال به جریان اصلی تبدیل شد. برای خرید انگشتر نامزدی به سایت هاتف ساعتچی مراجعه نمایید.

ما باید از DeBeers تشکر کنیم. آنها اساساً در سال 1948 زمانی که آژانس تبلیغاتی شرکت کمپین معروف “الماس همیشه است” را راه اندازی کرد، به طلای بازاریابی دست یافتند. از آن زمان به بعد، خواستگاری یک نفر مترادف با پس انداز کردن دو ماه حقوق و تحقیق در مورد ” چهار C ” شد و انگشترهای نامزدی به سرعت به پرفروش ترین پیشخوان های جواهرات در سراسر کشور تبدیل شدند. امروزه بیش از 80 درصد از عروس های آمریکایی قبل از راه رفتن در راهرو انگشتر نامزدی الماس می گیرند و این صنعت تجارتی عظیم 13 میلیارد دلاری در سراسر جهان دارد.

اما اکنون، به دلیل پیشرفت‌های سریع فناوری در الماس‌های مصنوعی تولید شده در آزمایشگاه و این واقعیت که – به لطف اینترنت و اینستاگرام – خریداران به اطلاعات و گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل مجهز شده‌اند، تجربه خرید انگشتر نامزدی در حال تغییر است. شما میتوانید مدل های مختلفی را در سایت هاتف ساعتچی مشاهده نمایید

در هسته خود، می توان گفت که الماس، که یکی از سخت ترین مواد در جهان است، در واقع فقط یک توده زغال سنگ است که در طی میلیون ها سال تحت فشار شدید زمین شناسی شکوفا شده است. فرآیند استخراج نیروی کار فشرده، همراه با بازاریابی جک کراکر، بخش بزرگی از آنچه باعث افزایش قیمت می شود، است. اما از آنجایی که الماس‌های آزمایشگاهی شروع به هجوم به بازار کرده‌اند، شرایط موجود در داستان ساخت هر سنگ به یک موضوع داغ تبدیل شده است و در نتیجه بحث‌هایی به وجود می‌آید که در حال حاضر دنیای جواهرات خوب را از هم جدا کرده است. چرا؟ زیرا این سنگ‌های تولید شده در آزمایشگاه چیزی شبیه زیرکونیا مکعبی یا موسانیت نیستند که به دلایل خوبی کمتر در نظر گرفته می‌شوند. در عوض، الماس‌های پرورش‌یافته دقیقاً همان خواص شیمیایی را دارند که در اعماق زمین ایجاد می‌شوند، و در نتیجه، توجه خریدارانی را که در غیر این صورت ممکن است به دنبال سنگ استخراج شوند، جلب کنند.

اکثر خانه های طلا و جواهر طبقاتی هستند که خریداران بانکی اهمیتی نمی دهند. ناجا سواروسکی، مدیر تولیدکننده افسانه‌ای کریستال، به Vogue Business گفت: «این باور وجود دارد که الماس‌ها کمیاب و گرانبها هستند، و من فکر می‌کنم که این یک چیز نسلی نیز خواهد بود» . “مادر من هرگز الماس ساخته شده را نمی خرید، اما دخترانم فقط یک الماس ساخته شده را می خریدند.”

زمان نشان خواهد داد که آیا بچه ها به آن علاقه دارند یا خیر. در این میان، این است که چگونه خرید انگشتر نامزدی امروز تغییر کرده است، و آنچه شما باید قبل از شروع به کار بدانید.

1. اطلاعات قدرت است. رت اوتن، مالک جعبه جواهرات کروگان در چارلستون، SC – فروشگاهی که بیش از صد سال است در یک خانواده است ، می‌گوید: «وقتی مشتریان برای خرید انگشتر نامزدی وارد می‌شوند، معمولاً تکالیف خود را انجام می‌دهند . “آنها در وب سایت ما بوده اند . آنها عکس هایی از آنچه می خواهند در ذهن دارند. آنها در مورد الماس بسیار بیشتر از مشتری 5 سال پیش تحصیل کرده اند. با این حال، آنها به دنبال کسی هستند که به آنها اعتماد کنند تا به آنها کمک کند تا همه چیز را حل کنند.”

2. برای همیشه با هم. کیگان فیشر، یکی از بنیانگذاران فرانک دارلینگ ، می‌گوید: «از اینکه چند زوج اکنون با هم خرید می‌کنند متعجب می‌شوید.، یک برند جدید جواهرات خوب که هدف آن ایجاد یک تجربه خرید دلپذیر، اخلاقی و بسیار شخصی است. مانند hsaatchi.com ، آنها یک کیت آزمایش خانگی دارند که به خریداران اجازه می‌دهد تا نسخه‌های هر یک از چهار سبک موجود در سایت خود را به مدت یک هفته رایگان امتحان کنند. به این ترتیب، مشتریان واقعاً می‌توانند انگشتر های احتمالی را قبل از تصمیم‌گیری یکی از بزرگ‌ترین تصمیم‌های خرید زندگی‌شان برای یک تست بیرون بیاورند. دو سوم زوج‌ها در خرید با هم همکاری می‌کنند، که تغییر بزرگی از خرید غافلگیرکننده‌ای است که هالیوود دوست دارد. ما همچنین شاهد محبوبیت مسیر آنلاین هستیم. ما تعداد زیادی تابلوی پینترست را می بینیم، اما همچنین زوج هایی را می بینیم که در هر مرحله از راه دست در دست هم گرفته اند. ما کل تجربه را پیرامون این زوج طراحی کردیم. اما، هنوز هم همه یک پیشنهاد شگفت انگیز را دوست دارند. خوشبختانه، شما می توانید کیک خود را بخورید و آن را نیز بخورید،

انگشتر نامزدی

3. خانواده ای از گروه های موسیقی. به نظر می‌رسد چیزی که همه عروس‌ها می‌خواهند، یک نوار الماس یا حتی دو عدد زیر انگشتر نامزدی است. اوتن توضیح می‌دهد که انگشتر نامزدی هموار و محکم در برابر یکدیگر به یک درخواست قوی تبدیل شده‌اند. «مخلوط کردن فلزات با نوارها و انگشتر نامزدی رایج است، به عنوان مثال، انگشتر نامزدی پلاتینیومی که با یک نوار طلای رز و یک نوار الماس روی هم قرار گرفته است. این ترکیبی است که آن را منحصر به فرد و شخصی می کند.»

4. قدرت ستاره. کسانی که در این تجارت مشغول به کار هستند اغلب در مورد اینکه چگونه انگشتر بلیک لایولی جرقه یک روند بزرگ را ایجاد کرد، شوخی می کنند – پس از پیشنهاد رایان رینولدز، همه خواستار یک بیضی بودند. فیشر توضیح می دهد: “این یک شکل با کلاس برای کسی است که درخشش یک دور را دوست دارد اما چیزی منحصر به فرد می خواهد.” “قیراط به قیراط، آنها همچنین مقرون به صرفه تر از الماس های گرد هستند.” به طور مشابه، هنگامی که مگان مارکل پس از مراسم با لباس استلا مک کارتنی با انگشتر آبی پرنسس دایانا (که تخمین زده می‌شود ساعت 30 قیراط باشد) در دست راستش بیرون آمد، ستاره‌ای متولد شد و عامل سرد آن سنگ منجنیق شد. تصاویر هر دو سنگ به لطف رسانه های اجتماعی به طور گسترده پخش شد.

5. آنچه قدیمی است جدید است. اوتن توضیح می دهد: “این یک عروس خاص است که به یک انگشتر الماس عتیقه کشیده می شود.” آنها کار را می خواهند. این ایده که این سنگ را می‌توان با درخشش نور شمع تراش داد و واقعاً بی‌نظیر است، ایده‌ای رمانتیک است. آنها گرمای یک سنگ قدیمی و احساس عدم تولید انبوه آن را دوست دارند. آنها عموما احساساتی هستند و از دیدن جواهرات عتیقه روی مادربزرگ یا یکی از اعضای خانواده خاطرات خوشی دارند. عامل “بنگ برای پول” گاهی اوقات در اینجا نیز مطرح است، زیرا معمولاً می توانید سنگ بزرگتری را با همان مقدار پولی که یک سنگ برش مدرن کوچکتر تهیه کنید، تهیه کنید.

6. بازنگری در امر واقعی.سنگ های قیمتی مصنوعی از قرن نوزدهم ساخته شده اند. با این حال، ایجاد یک الماس با اندازه مناسب چیزی بود که دانشمندان برای مدت طولانی با آن مبارزه کردند. جف اسمیت، یکی از بنیانگذاران فرانک دارلینگ، توضیح می دهد: «این فرآیندی به نام CVD است. این کار با یک دانه کربن که در داخل یک محفظه با انرژی بالا قرار می گیرد شروع می شود. گازهای مخصوص محفظه را پر می کنند و همانطور که انرژی با گاز تعامل می کند، مانند برف در حال ریزش روی دانه متبلور می شود. چند هفته طول می کشد تا به اندازه کامل برسد. سپس با همان ابزار و کاردستی مانند الماس طبیعی بریده و صیقل داده می شود. روش دیگر شامل شبیه سازی نیروی خرد شدن زمین با اعمال دما و فشار بالا برای حل کردن کربن در یک دانه الماس است. در هر صورت، نتیجه سنگی است که خواصی مشابه الماس ساخته شده در زمین دارد، اما با خواص متفاوت،

برای بسیاری، الماس همیشه نماد نهایی کمیاب، تجمل و منحصربه‌فرد بودن بوده است و الماس‌های آزمایشگاهی این موضوع را پیچیده‌تر می‌کنند، به طوری که “الماس رشد یافته” اصطلاحی است که انجمن تولیدکنندگان الماس در ابتدا ادعا می‌کرد گمراه‌کننده است. این حکم در نهایت توسط کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده لغو شد و به تولیدکنندگان مصنوعی اجازه داده شد تا محصول خود را به عنوان “واقعی” به بازار عرضه کنند.

7. هزینه رقابتی است. قیمت الماس رشد یافته به طور متوسط ​​30 تا 40 درصد کمتر از الماس طبیعی است. همانطور که شیوع آنها بیشتر و بیشتر پذیرفته می شود، انتظار می رود که این شکاف بیشتر شود – با توجه به اینکه الماس های استخراج شده به طور بالقوه مجبور به کاهش ارزش در تلاش برای ماندن در رقابت هستند. یک نظرسنجی توسط شرکت تحقیقات بازار MVI نشان داد که درصد مصرف کنندگانی که مایل به انگشتر نامزدی با الماس آزمایشگاهی هستند به طور پیوسته در حال افزایش است، از 55 درصد در سال 2016 به تقریبا 70 نفر در سال 2018 رسیده است. “الماس های آزمایشگاهی جایگزین پایدارتری هستند. فیشر می گوید، هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر مالی. می توانید اندازه الماس خود را دو برابر کنید یا آن را برای عروسی یا ماه عسل ذخیره کنید.

در پایان روز، انگشتر نامزدی یکی از شخصی ترین خریدهایی است که تا به حال انجام داده اید، و احتمالاً احساسی ترین چیزی است که تا به حال خواهید پوشید. پس عاقلانه انتخاب کن با جواهرسازی که به آن اعتماد دارید کار کنید و با چیزی پیش بروید که هر بار که به دستتان نگاه می کنید احساس خوشحالی و دوست داشتن داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا