پزشکی

650 تخت بیمارستانی درحال ساخت در استان البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر به استان البرز با رییس و اعضای هیات‌ رییسه دانشگاه علوم پزشکی این استان دیدار و مهمترین پروژه های عمرانی و مشکلات این دانشگاه را بررسی کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهروز رحیمی در این نشست با اشاره به اهمیت بازتوزیع و ارتقا بهره‌وری در حوزه منابع انسانی، خاطرنشان کرد: تلفیق نظام بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دستاورد بزرگی است که باعث پیشرفت نظام سلامت بعد از انقلاب و یکی از الگوهای موفقیت در کشور به اذعان مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عظیمی که در راستای تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و ارتقا نظام سلامت در استان البرز اجرا شده است، گفت: در حال حاضر 650 تخت بیمارستانی در استان البرز در حال ساخت است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس هم ‌اکنون خدمات درمانی را به مردم این شهرستان ارائه می‌ کند و ظرف چند هفته آینده به افتتاح رسمی خواهد رسید. این مرکز آموزشی درمانی دارای 260 تخت درمانی است در حالیکه تا قبل از آن هیچ‌ تخت درمانی در این شهرستان وجود نداشت.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: بیمارستان سیدالشهدا با 260 تخت نیز در دست ساخت است. بیمارستان کمالشهر با 120 تخت به‌زودی به اتمام خواهد رسید و از سوی دیگر، بیمارستان طالقان هم با 32 تخت با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به‌ زودی تکمیل خواهد شد که در مجموع وضعیت تخت‌های درمانی در استان البرز در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد و پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

دکتر رحیمی یادآور شد: در حوزه بهداشت 15 پروژه بهداشتی در قالب خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز جامع سلامت در استان البرز در دست ساخت است که در تلاش هستیم تا هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا