رپورتاژ

2 روش برای خرید و واردات از چین، بدون سفرکردن

واردات از چین

2 روش برای خرید و واردات از چین، بدون سفرکردن

چین یکی از کشورهای بزرگ و قدرتمند در امر تولید کالاها است. این کشور با فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای افزایش تولید، توانسته رتبه یک جهان را در این زمینه کسب کند. کشورهای زیادی کالاهای خود را از چین وارد می‌کنند که یکی از آنها، ایران است. کشور ما از دیرباز دارای روابط خوب تجاری با چین بوده است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از بازرگانان برای خرید از این کشور، ترغیب شوند. همچنین دبی نیز یکی از مناطق تجاری مهم برای واردات است.

با توجه به پیچیدگی‌هایی که در واردات از چین وجود دارد، بسیار مهم است که از راه‌هایی با حداقل هزینه و ریسک اقدام شود. در گذشته تاجران برای واردات حتماً باید به کشورهای مورد نظر سفر می‌کردند. اما امروزه با توجه به امکاناتی که به وجود آمده می‌توان بدون سفر به کشورهای دیگر کالاهای مورد نظر را خریداری و وارد کرد. یکی از این راه‌ها، خرید کالا توسط شرکت‌ها بازرگانی و همچنین خرید از علی بابا چین است که در این مطلب با آنها آشنا خواهیم شد.

واردات از چین چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که پیش از شروع هر کسب‌وکاری ایجاد می‌شود این است که مزایای این کار کدام است؟ در واقع هدف از ایجاد یک کسب‌وکار به دست آوردن سود است. واردات از چین، می‌تواند گزینه مناسبی برای رسیدن به این هدف باشد.

اما قبل از اینکه بخواهیم درمورد مزایای واردات از کشور چین صحبت کنیم بهتر است که موضوع مهمی را شرح دهیم. قانون و اصل مهم در هر فعالیت اقتصادی، داشتن آگاهی درمورد آن است. شما باید بدانید که چالش‌ها و راه‌ها برای هر اقدامی به چه صورت است و بر همین اساس برنامه‌ریزی کنید.

آگاهی از این مسیر نیازمند تحقیق و بررسی‌های زیاد است. اما با کمک شرکت وانیکس می‌توانید درمورد این چالش‌ها و بهترین شیوه واردات اطلاعات کسب کرده و سودآورترین مسیر را انتخاب کنید. در ادامه مزایای واردات از چین را بررسی خواهیم کرد.

برای واردات از چین با وانیکس کلیک کنید

قیمت مناسب کالاها

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود افراد به واردات از کشور چین روی بیاورند، قیمت پایین اجناس تولید شده در آن است. البته قیمت پایین اجناس دلایل متعددی دارد. یکی از این دلایل دسترسی آسان به مواد اولیه کالاهاست. یعنی تولیدکنندگان چینی با صرف هزینه و وقت کمتر می‌توانند به مواد اولیه مورد نیاز دسترسی داشته باشند. نیروهای فراوان و ارزان، سیستم حمل‌ونقل مناسب، فناوری به‌روز و ماشین‌آلات پیشرفته تنها بخشی دیگر از این دلایل هستند.

کیفیت بالای محصولات

شاید بسیاری از افراد معتقد باشند که کالاهای چینی، کیفیت خوبی نداشته و به‌اصطلاح بی‌کیفیت هستند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در کشور چین، کالاهایی با کیفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. یعنی ممکن است یک کالا با ده درجه مختلف کیفیت وجود داشته باشد. در واقع بسیاری از کارخانه‌های چینی، با بهره‌مندی از دستگاه‌ها و فناوری پیشرفته کالاهای با کیفیتی را تولید می‌کنند.

تنوع بالای کالاها

یکی از دلایلی که باعث افزایش سود در تجارت می‌شود، واردات کالاهایی با تنوع بالاست. در واقع واردات کالاهای متنوع باعث ایجاد قدرت انحصاری در بازار شده که این می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای یک کسب‌وکار باشد. چین از سراسر دنیا مشتریان زیادی داشته که دارای سلایق مختلفی هستند. همچنین کارخانه‌های تولیدی در کشور چین سعی کرده‌اند با ارائه محصولات خاص، نظر مشتریان را جلب کنند. این عوامل باعث تولید کالاهای متنوع در این کشور شده است.

معضلات خرید حضوری از چین

یکی از بخش‌های مهم واردات از چین، خرید کالاهاست. در این مرحله بسیار مهم است که کالاهای سودآور خریداری شوند. برای خرید از چین می‌توانید از سه طریق یعنی خرید حضوری، خرید از سایت و خرید توسط شرکت‌های بازرگانی اقدام کنید. پس از بررسی بازار و انتخاب کالای سودآور، باید یک تأمین‌کننده معتبر را انتخاب کنید.

تأمین‌کنندگان زیادی در کشور چین وجود دارند و این ممکن است کار را برای شما کمی سخت‌تر کند. در واقع برای تجارت افرادی که از تجربه کافی برخوردار نیستند ممکن است همراه با ضرر و زیان باشد. در خرید حضوری معضلاتی وجود دارد. در اولین قدم باید به چین سفرکرده که این اقدام هزینه‌هایی مانند هزینه اقامت، بازدید از کارخانه‌ها، خرید بلیت و موارد دیگر را به دنبال دارد.

مشکل بعدی که ریسک تجارت را افزایش می‌دهد، عدم یافتن تأمین‌کنندگان معتبر چینی است. زیرا برخی از این تأمین‌کنندگان به تعهدات خود عمل‌نکرده و باعث هدررفت زمان و سرمایه خواهند شد. عدم برقراری ارتباط صحیح از دیگر مشکلاتی است که ممکن است به هنگام خرید حضوری از چین با آن مواجه شوید. تأمین‌کنندگانی در این کشور وجود دارند که فقط به زبان چینی مسلط هستند.

با توجه به اینکه ارتباط شفاف یکی از اصول مهم در تجارت است، هرگونه اختلال در آن باعث بروز مشکلات بزرگی خواهد شد. شما با خرید از طریق شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. این شرکت صفر تا صد واردات را انجام داده که باعث کاهش هزینه و ریسک خواهد شد.

2 گزینه جایگزین برای خرید کالا از چین

با توجه به معضلاتی که در خرید حضوری از چین وجود دارد، بهتر است که از روش‌های دیگر اقدام شود. خرید حضوری از چین برای افرادی که تجربه زیادی در این امر دارند ریسک و معضلات کمی دارد. خرید از علی بابا چین و خرید توسط شرکت بازرگانی مانند وانیکس، دو گزینه مناسب و جایگزین خرید حضوری هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

خرید از علی بابا چین

علی بابا یک سایت برای خرید آنلاین است که فرصت خوبی برای خریداران کالا از چین ایجاد می‌کند تا کالاهای عمده را با قیمت مناسب خریداری کنند. برای خرید از علی بابا چین لازم است که وقت گذاشته و تأمین‌کنندگان را بررسی کنید.

تأمین‌کنندگان زیادی در این سایت مشغول فروش کالاها هستند که یافتن تأمین‌کننده معتبر نیازمند صرف وقت و کسب اطلاعات دارد. در خرید خود دقت داشته باشید که کالاهای قانونی را انتخاب کرده که دچار مشکلات نشوید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که خرید از علی بابا برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارد.

برای خرید از علی بابا چین با وانیکس کلیک کنید

خرید از علی بابا

خرید از چین با شرکت بازرگانی

زمانی سود واردات از چین افزایش خواهد یافت که نسبت به مراحل واردات آگاهی زیادی وجود داشته و از مسیرهای درستی اقدام شود.

شرکت بازرگانی وانیکس با داشتن نمایندگانی در کشور چین با تأمین‌کنندگان معتبر آشنایی داشته و خرید مطمئنی را انجام خواهند داد. با خرید و تجارت از این طریق هیچ یک از معضلات خرید حضوری برای شما ایجاد نمی‌شود و شما می‌توانید کالاهای خود را درب انبار تحویل بگیرید.

آیا واردات از دبی سودآور است؟

دبی یکی از مناطق تجاری مهم برای واردات است. در این منطقه کالاهای زیادی با کیفیت مناسب وجود دارند. علاوه بر وجود کارخانه‌های تولیدی، نمایندگی برندهای مختلفی نیز در دبی مستقر شده که امکان دسترسی به این کالاها را فراهم کرده است.

برای واردات از دبی با وانیکس کلیک کنید.

واردات از دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که درمورد واردات از دبی وجود دارد، تعرفه‌های گمرکی بسیار پایین، به دلیل قوانین کشور امارات، است. همچنین با توجه به مسافت کمی که بین ایران و دبی وجود دارد هزینه‌های حمل‌ونقل تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند. شما می‌توانید انواع کالاها را به‌واسطه شرکت وانیکس خریداری و وارد کشور کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا