آخرین اخبار روز استان های ایران

۲۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

۲۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی اعلام کرد: ۲۷ باب مجتمع خدماتی ورفاهی در محورهای مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۵۰ درصد در حال احداث است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هومن شریفی ، رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری ۲ مجوز برای ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای استان صادر شده و هم اکنون ۵۶ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی است.

وی گفت : در حال حاضر ۲۴ مجتمع در حال بهره برداری در سطح استان وجود دارد و طبق برنامه ریزی انجام گرفته در سال جاری ۵ باب مجتمع دیگر به بهره برداری خواهد رسید تا تعداد مجتمع های خدماتی و رفاهی سطح استان به ۲۹ باب افزایش یابد.

شریفی اظهار داشت : مجتمع خدماتی رفاهی محمد حسین رهبر در محور سلماس – خوی ، مجتمع خدماتی و رفاهی سلیمی در محور شاهین دژ – تکاب ، مجتمع خدماتی و رفاهی میرزائی در در محور مهاباد – ارومیه ، مجتمع خدماتی و رفاهی علیخانی در محور میاندوآب – سه راهی شیبلو و مجتمع خدماتی و رفاهی شیخ آقایی در محور میاندوآب – بوکان از جمله مجتمع های خدماتی و رفاهی است که در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

این مقام مسئول تعداد تسهیلات تصویب شده برای متقاضیان را ۱۰ فقره و تعداد تسهیلات پرداخت شده برای متقاضیان را ۴ فقره عنوان کرد و افزود : میزان اشتغال ایجاد شده ۳۶۰ نفر بوده و پیش بینی می شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری ۴۰۰ نفر باشد.

شریفی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی، احداث آنها را گامی موثر برای استراحت کاربران جاده ای و کاهش تصادفات دانست و گفت : علاقه مندان برای تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی درخواست خود را به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی تحویل دهند تا بر اساس ضوابط و مقررات درخواست آنها توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا