آخرین اخبار روز استان های ایران

۲۵ شهر استان چهارمحال وبختیاری در انتظار تعیین شهردار

۲۵ شهر استان چهارمحال وبختیاری در انتظار تعیین شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فرآیند قانونی انتخاب شهردار در ۱۷ شهر از ۴۲ شهر استان طی شده است و ۲۵ شهر نیز در انتظار تعیین شهردار هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شهرداری،مجید نظری ۲۵ مهرماه در آئین تودیع و معارفه شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه شهرداری شهرکرد به‌عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی دارای سابقه بیش از ۹۰ ساله است، اظهار کرد: شهرداری شهرکرد از باسابقه‌ترین نهادهای عمومی در استان محسوب می‌شود، فرآیند قانونی انتخاب شهردار در ۱۷ شهر از ۴۲ شهر استان طی شده است و ۲۵ شهر نیز در انتظار تعیین شهردار هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: هنر مدیریت یعنی در شرایطی که کشور درگیر انواع مشکلات است بتوان این مشکلات را حل و فصل کرد، خوشبختانه همدلی و همراهی مسئولان با مردم در چهارمحال و بختیاری مطلوب بوده و قطعا این همدلی در بین سایر استان‌های کشور مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه عموما در دو مناسبت دهه مبارک فجر و هفته دولت پروژه‌های عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از دهه مبارک فجر سال ۹۲ تا پایان هفته دولت سال‌جاری ۳۴۴۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰۰ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

نظری با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد پروژه‌های افتتاح شده در چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر مرتبط با پروژه‌های مدیریت شهری بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۳۰ پروژه ستاد اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان و ۴۶ پروژه جهش تولید با سرمایه‌گذاری ۲۲۶۰ میلیارد تومان در استان در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ساماندهی ورودی و خروجی شهر شهرکرد دارای اهمیت بالایی است، تصریح کرد: شهرداری شهرکرد باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد، همچنین بازنگری طرح جامع شهرکرد در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: لازم است مجموعه شهرداری شهرکرد در اسرع وقت مشکلات این شهر را احصا و سپس نقاط قوت و ضعف را شناسایی کند تا بتوان برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام داد، همچنین طرح جامع ترافیکی شهرکرد نیازمند یک تدبیر موثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان توضیح داد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از بند ز تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۰ در بحث تهاتر بدهی‌ها استفاده کنند که این قانون می‌تواند به شهرداری‌ها کمک کند.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا