آخرین اخبار روز استان های ایران

۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی راهداری آذربایجان‌غربی در تابستان جذب و هزینه شد

۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی راهداری آذربایجان‌غربی در تابستان جذب و هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تا اواخر خرداد امسال حدود ۶۰ درصد اعتبار عمرانی مربوط به سال مالی ۱۴۰۰ جذب نشده بود، گفت: در سه ماه تابستان، با اقدامات صورت گرفته، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه طرح‌های این بخش جذب و هزینه شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون با اعلام این خبر افزود: اعتبار عمرانی سال گذشته مجموعه راهداری در آذربایجان‌غربی، حدود ۶۶۳ میلیارد تومان بود که ۶۰ درصد از این رقم جذب نشده بود و اقدامات ویژه‌ای برای رفع مشکل جذب اعتبار با همراهی استاندار و اداره کل بازرسی به انجام رسید.

وی اضافه کرد: البته این اعتبار باید از ابتدای سال مالی و با برنامه ریزی های عمرانی جذب می‌شد که بدلایلی باقی مانده بود و ما در سه ماه هر روز حداقل چند میلیارد تومان آن را جذب و هزینه کردیم.

آرامون ادامه داد: همچنین سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی ملی این نهاد که به صورت اسناد خزانه بود، جذب و برای طرح‌های عمرانی هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال هم در این خصوص مشکلی نداریم و روند جذب کامل اعتبارات در این اداره کل آغاز شده است.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا