آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

گلایه مربی تیم والیبال نشسته ورامین از بی‌توجهی مسئولان/ کمبود منابع مالی را دلیل انحلال تیم مطرح می‌کنند

گروه استان‌ها – مربی تیم والیبال نشسته ورامین از بی‌توجهی و احتمال انحلال تیم والیبال نشسته ورامین خبر داد و گفت: مسئولان کمبود منابع مالی را دلیل انحلال این تیم پرافتخار مطرح می‌کنند.

اخبار استانها –

رضا خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در استان تهران با اشاره به زمزمه‌های انحلال تیم والیبال نشسته ورامین اظهار داشت: نزدیک به 3 سال است که شهرستان ورامین در لیگ تیم‌داری می‌کند و بازیکنان همگی در رشته ورزشی والیبال نشسته زحماتی زیادی را متحمل شدند.

وی افزود: 6 بازیکن تیم والیبال نشسته ورامین بومی هستند و 4 نفر از بازیکنان در تیم ملی فعالیت دارند که این نشانگر میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان در تیم است.

مربی تیم والیبال نشسته ورامین در ادامه با تاکید بر اینکه طبق فرموده رهبر انقلاب ورزش برای معلولان و جانبازان یک نیاز است گفت: اخیرأ مسئولان در شهرستان ورامین موضوع انحلال تیم به دلیل مشکلات مالی را مطرح می‌کنند و این در حالی است که این تیم و اعضای زحمتکش آن تمام تلاش خود را برای کسب عناوین متعدد به کار می‌گیرند.

خانی تصریح کرد: کمبود بودجه تنها بهانه و دلیلی است که برای انحلال تیم مطرح می‌شود و این در صورتی است که این تیم هزینه سنگینی ندارد و در روزهای گذشته قراردادها با برخی از اعضای تیم به سفارش مسئولان منعقد شده و تیم در قرعه‌کشی لیگ شرکت کرده است.

وی ادامه داد: اخیراً نیز موضوع جمع‌بندی تیم و رسیدگی به والیبال ایستاده و سایر رشته‌های ورزشی از سوی نایب رئیس شورای شهر ورامین مطرح شده که با وجود ظرفیت‌های موجود عادلانه نیست.

تلاش برای بازگرداندن شهرداری ورامین به والیبال نشسته/ احتمالی تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر برای حضور قهرمانحضور 7 تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال نشستهگفت‌وگو با 3 ملی‌پوش طلایی والیبال نشسته| گلایه از پاداش نصف و شغلی که برای پارالمپیکی‌ها نیست

مربی تیم والیبال نشسته ورامین یادآور شد: 4 نفر از اعضای تیم والیبال نشسته عضو پرافتخارترین و قدرتمندترین تیم جهان در تمام رقابت‌های بین‌المللی هستند اما پس از بازگشت از مسابقات پاراالمپیک هیچ گونه تقدیری در سطح شهرستان‌ها از آنها صورت نگرفت.

انتهای پیام/ف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا