آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

کونته: از لحاظ فنی و ذهنی ضعیف بودیم و شکست بدی متحمل شدیم/ شرایط تاتنهام را تازه درک می‌کنم

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از تجربه نخستین شکست تاتنهام در زمان سرمربیگری خود در این تیم که مقابل مورای اسلوونی رقم خورد، اظهار داشت: شکست بدی متحمل شدیم. از لحاظ فنی، تاکتیکی و ذهنی ضعیف بودیم و می‌دانیم کارهای زیادی پیش رو داریم. در دوره‌ای دشوار هستیم و برای پیشرفت به صبر نیاز داریم. برای دومین مرتبه متوالی 10 نفره شدیم و از اتفاقی که افتاد، راضی نیستم.

وی تاتنهام را تیمی بسیار جوان توصیف کرد و گفت: این جزئیات است که نتیجه را رقم می‌زند و حالا باید کار کنیم. پس از سه هفته و نیم، تازه شرایط را درک می‌کنم و به نظرم در شرایط ساده‌ای نیستیم. تاتنهام اکنون سطح چندان بالایی ندارد و فاصله قابل توجهی با تیم‌های بزرگ انگلیس داریم. نباید از این موضوع بترسیم و باید پیشرفت کنیم. پیروزی همیشه مهم است، اما باید ببینید آماده بردن هستید یا خیر.

کونته طعم شکست با تاتنهام را چشید

سرمربی تاتنهام با بیان اینکه می‌خواهد زمان رسیدن به اطمینان خود از پیروزی تیمش را کاهش دهد، تصریح کرد: من در هر بازی می‌خواهم پیروز شوم. بازیکنانم نیز باید همین شرایط را داشته باشند. من جادوگر نیستم. پس از سه هفته بازیکنانی دیدم که می‌خواهند تلاش کنند و تعهد دارند، اما گاهی این تلاش و تعهد کافی نیست. باشگاه مشکل داشت و تصمیم گرفت شرایط را تغییر دهد. به همین خاطر من اینجا هستم و اشتیاق کار کردن دارم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا