آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

کومان: تقابل با دیناموکیف یک بازی حیاتی برای ما است/ نمی‌توانیم از این بازیکنان بخواهیم قهرمان اروپا شوند

کومان: تقابل با دیناموکیف یک بازی حیاتی برای ما است/ نمی‌توانیم از این بازیکنان بخواهیم قهرمان اروپا شوند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از بازی فردا شب تیمش با دیناموکیف اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک بازی حیاتی یاد کرد.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای دیناموکیف هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فصل گذشته مقابل دیناموکیف بازی کردیم و می‌دانیم که آنها قادر به انجام چه کارهایی هستند. این یک بازی حیاتی برای ما در لیگ قهرمانان است و پس از دو شکست متوالی در دو بازی اول‌مان باید فردا به پیروزی برسیم و شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهیم.

وی افزود: می‌دانیم در این بازی باید چه کار کنیم. ما سعی می‌کنیم برای هر بازی خودمان را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. ما می‌خواهیم بهترین ترکیب از بازیکنان با آمادگی بدنی و ذهنی خوب را راهی میدان کنیم. اکنون هم زمان صحبت درباره مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی نیست. در حال حاضر مهمترین چیز پیروزی در بازی فرداست. ما باید گام به گام پیش برویم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: فکر می‌کنم ما در بازی با والنسیا خیلی خوب بودیم و این همان سطحی است که از بازیکنان انتظار می‌رود. ما نمی‌توانیم از این بازیکنان بخواهیم که قهرمان لیگ قهرمانان شوند اما آنها کنار هم به کارشان ادامه خواهند داد و اوضاع خوب می‌شود. به نظرم ما می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.

آگوئرو: محکوم به برد مقابل دیناموکیف هستیم/ پیراهن شماره «10» به آنسو فاتی می‌آید

کومان همچنین درباره شایعه احتمال بازگشت دنی آلوز به بارسلونا خاطرنشان کرد: اطلاعات زیادی در این باره ندارم. نمی‌دانم که باشگاه صحبتی در این خصوص داشته یا خیر، ولی بهتر است درباره این موضوع صحبت نکنیم.

بارسلونا از ساعت 20:15 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف دیناموکیف اوکراین می‌رود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا