آخرین اخبار روز استان های ایران

کنگره سرداران با ۶۵۴۴ شهید لرستان برگزار میشود

کنگره سرداران با ۶۵۴۴ شهید لرستان برگزار میشود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت : کنگره شهدا و سرداران شهید با ۶۵۴۴ شهید برگزار میشود

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه فرمانده سپاه ۵۷ حضرت ابوالفضل لرستان دقایقی پیش در سخنانی ضمن خیر مقدم به معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید کشور در سخنانی گفت : خوشحال هستیم در جلسه ای معنوی حضور داریم که عطر شهدا در آن منتشر شده است .

سردار پاسدار مرتضی کشکولی گفت : امید داریم سفر رییس بنیاد شهید کشور مایه خیر و برکت برای استان و جامعه ایثارگری جانبازان و خانواده های شهدا باشد .

وی افزود : در ترویج و توسعه فرهنگ شهدا رویکرد ‌ونگاهها بایستی عوض شود و کارهای اثربخش را در دستور قرار داد و کارهای لحظه ای صورت نگیرد .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه مردم استان در جنگ صدمات زیادی دیدند اظهار داشت : لرستان بدلیل اتصال و نزدیکی به جبهه های حق علیه باطل علی رغم داشتن لشکر و یگان های زیاد، ۲۲۸ بار بمباران شد .

سردار کشکولی با اشاره به تعداد شهدای استان عنوان کرد : علاوه بر آمارهای گذشته تعداد ۲۴۴ شهید دیگر کشف شده و در مجموع استان لرستان دارای ۶۵۴۴ شهید می‌باشد و قرار است کنگره شهدا و سرداران با این تعداد شهید در استان برگزار گردد .
وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این کنگره افزود : در این کنگره تعداد ۲۱۷ برنامه در ۲۲ کمیته با برآورد ۷۲ میلیارد تومان برگزار میشود ‌ .

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد : این کنگره پس از اجرای برنامه ها در کمیته های مختلف در نهایت، پایان ۱۴۰۱ یا اردیبهشت ۱۴۰۲ در خرم آباد برگزار خواهد شد

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا