رپورتاژ

کرم برغ اصل یک سفید کننده دائمی و قوی

پوست انسان در اثر عوامل مختلف تحت تاثیر قرار گرفته و عوارضی مانند ایجاد جوش ، جای جوش ، لک های پوستی ، تیرگی ، چروک و شل شدگی بر روی آن ایجاد می شود .

این تاثیرات بر چهره فرد اثر منفی می گذارد و این موارد در خانم ها بیشتر قابل مشاهده است . کرم های زیادی برای این موارد وجود دارد که اغلب افراد از آن استفاده می کنند و تا حدودی به نتایج دلخواه خود می رسند .

کرم برغ اصل نیز از زمان ورود به دلیل چند کاره بودن آن طرفداران زیادی پیدا کرده است ، یعنی شما تنها با خرید کرم برغ اصل در یک مرتبه شاهد اثر گذاری آن برای انواع عوارض ناراحت کننده پوست خواهید بود و می توانید یکجا تمام آنها را رفع کنید و پوستی جوان و شاداب و سفید داشته باشید .

این کرم کاملا اصل و اورجینال می باشد که می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید آن کرده و از آن استفاده نمایید . کرم برغ نیز با ایجاد چهره ای زیبا باعث جذابیت افراد می شود .

خواص کرم برغ اصل

برطرف کننده جای جوش

رفع آلودگی های و کثیفی های روی پوست

رفع تیرگی های و لک های پوستی

سفید کننده قوی در کمتر از 5 روز

رفع کک و مک های قدیمی و جدید روی پوست

ایجاد پوستی صاف و یکدست

رفع تیرگی و چروک دور چشم

لایه برداری پوست در سریعترین زمان ممکن

جوانسازی و شاداب کننده پوست

اکثر افراد به زیبایی و پوست خود اهمیت می دهند ، اگر شما هم از جمله این افراد هستید که از لک های پوستی ، جوش ها ، جای جوش یا تیرگی ها پوست و بدن خود رنج می برید و به دنبال یک محصول فوق العاده عالی و تاثیرگذار هستید می توانید برغ را امتحان کنید .

شاید دلیل نامگذاری این کرم به اسم برغ که یک نام فارسی دری و پاکستانی است با سرعت تاثیرگذاری آن در ارتباط باشد ، روی قوطی کرم درج شده است که مدت زمان تاثیرگذاری اولیه آن حداقل 5 روز بوده و در نتیجه خیلی سریع می توان آثار شگفت انگیز آن را مشاهده کرد .

لایه برداری قوی

کرم برغ هم مانند بقیه کرم و صابون های پاکستانی یک کرم لایه بردار بسیار قوی است .

اما این لایه برداری بر خلاف افکار عمومی و شایعات به هیچ وجه ربطی به کورتون ندارد . در این محصول حتی ذره ای کورتون هم استفاده نشده است .

پس قبل از توجه به شایعات و فروشگاه های بدون مجوز ، از منابع معتبری تحقیق کنید . اکثر کلاهبرداران برای فروش محصول خود دست به پخش شایعات می زنند تا محصولی که در حال رقابت با آنهاست از دور رقابت خارج شود .

قطعا محصولی که این همه شایعه در مورد آن پخش شده است کیفیت بالایی دارد ، کلاهبرداران با این کار بیشتر توجه مصرف کنندگان را به محصول مورد هدف خود جلب می کنند

کرم برغ اصل یک ضد لک قوی هم هست 

صورت اکثر افراد دنیا لک دارد ، اما لک روی صورت ، هر انسان آرام و خونسردی را هم عصبی می کند ، حالا به این فکر کنید که این لک تیره و بزرگ و آزار دهنده باشد .

داشته ایم بانوانی که لک های بزرگ بارداری را با کرم برغ اصل از بین برده اند ، نه تنها این مدل لک ها ، کک و مک مادرزادی را هم از بین می برد .

بلکه این یک تبلیغ نیست ، چون کرم و صابون های زیادی لایه برداری می کنند و ادعا می کنند که ضد لک هستند اما کرمی که پوست را سفید کند قطعا زودتر و بهتر می تواند لکه ها را کم رنگ و حتی از بین ببرد .

عوارض کرم برغ اصل چیست ؟

این کرم کاملا گیاهی و بدون عوارض است و فروشگاه آبان که ارائه دهنده اصلی ترین نمونه این محصول است .

مانند تمامی محصولات خود این محصول را هم به طور کامل تست و بررسی کرده است و بعد از اینکه متوجه بدون عوارض بودن آن شده است ، در اختیار شما قرار داده است . چون این فروشگاه به سلامت پوست مشتریان خود اهمیت زیادی می دهد .

تفاوت کرم برغ اصل و تقلبی :

کرم برغ اصل درای سری براق است که در تصاویر موجود در همین صفحه قابل مشاهده است . اما نمونه تقلببی سری مات و صورتی رنگی دارد .

در کرم اصلی برغ تاریخ تولید و انقضا با فونتی نازک و کشیده درج شده است اما در نمونه اصلی تاریخ تولید و انقضا فونت ساده و ضخیم دارد .

کرم برغ اصل یک شاخصه مهم دارد آن هم کلمه ( الاصلی ) که در بالای تاریخ تولید و انقضا کنار کد شناسه کرم درج شده است .

رنگ کرم برغ اصلی زرد است که زردی ملایم و خوش رنگ است ، اما نمونه تقلبی رنگ زرد بسیار تیره یا سفید دارد . .

منبع : فروشگاه آبان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا