رپورتاژ

کتاب های فیزیولوژی برای یادگیری عمیق تر آناتومی بدن

آناتومی : یک کتاب درسی ضروری

علاوه بر کتاب های متعدد، یک کتاب های فیزیولوژی برای یادگیری عمیق تر آناتومی ارائه می شود که شما میتوانید از سایت فروشگاه تخصصی کتاب های پزشکی جعفری تهیه نمایید. این اطلاعات گسترده، جامع و پر بازده در مورد ساختارهای آناتومیک از سر تا پا ارائه می دهد. این کتاب 500 صفحه ای، دانشی بیش از متوسط ​​دوره دانشکده پزشکی به شما ارائه می دهد. این شامل نمودارها، جداول آموزنده و جعبه های بالینی آبی است که اهمیت بالینی را ارائه می دهد.

قیمت مقرون به صرفه نکته متمایز کتاب های انتشارات ارجمند می باشد، به همین دلیل یکی از انتخاب های دانشجویان نیز می باشد. اگر در حال آماده شدن برای تست هستید، این یک انتخاب عالی است زیرا هر فصل شامل سوالات تمرینی است که بر اساس تست الگوبرداری شده است.

رنگ آناتومی: مطالعه  بدن انسان

اگر در طول فعالیت های تشریح خود در دانشکده پزشکی به یک راهنما نیاز دارید، این همان چیزی است که دنبالش هستید و به ان نیاز دارید. این شامل عکس های رنگی از نماهای سطح و کالبد شکافی های واقعی، نمودارها برای اطلاعات بیشتر و تصاویر CT/MRT است . تصاویر بر اساس منطقه سازماندهی شده اند. این در حال حاضر هفتمین نسخه آن است. تصاویر سیاه و سفید با تصاویر رنگی جایگزین شدند و تصاویر قدیمی وضوح بهتری داشتند.

آناتومی و فیزیولوژی راس و ویلسون در بیماری سلامت

جدای از کتاب هایی که آناتومی و فیزیولوژی را به طور جداگانه ارائه می دهند، برخی کتاب ها در حال حاضر هر دو را ارائه می دهند. همه پزشکان مبتدی و جوان می توانند دانش گسترده آناتومی بالینی و فیزیولوژی پزشکی را از این کتاب به دست آورند. این می‌تواند یکی از بهترین کتاب‌های آناتومی و فیزیولوژی برای دانشجویان پزشکی باشد، زیرا ویژگی‌های زیر را ارائه می‌کند: پوشش وسیعی از فرآیندهای سلولی تا پیچیده‌ترین سیستم‌های اندام را پوشش می‌دهد، هر انتهای بخش، سؤالات خودآزمایی را برای ارزیابی دانش ارائه می‌کند. این کتاب به شما امکان دسترسی به ابزارها و فعالیت های آنلاین را می دهد، و این کتاب مختصر و ساده است و آن را به عنوان مرجع توصیه شده برای دانشجویان غیر پزشکی نیز معرفی می کند.

کتاب مستقل آناتومی و فیزیولوژی انسان

این کتاب ساختارهای سلولی و بافتی، آناتومی انسان، عملکردهای فیزیولوژیکی و شرح موارد بالینی را پوشش می‌دهد. کتاب به خوبی سازماندهی شده است به گونه ای که هر مقدمه در هر فصل طرحی از مفاهیم اصلی ارائه می دهد. هر فصل شامل کادرهای «تمرکز» و سؤالات تجدیدنظر است. همچنین می‌توانید از یک وب‌سایت آنلاین که حاوی فیلم‌های آموزشی تکمیلی است، همراه با کتاب دیدن کنید.

فیزیولوژی انسانی

این کتاب فیزیولوژی برای مبتدیان است. اگر شما یک دانشجوی پزشکی هستید که رشته‌ی پیش‌پزشکی‌تان از علوم بسیار دور است، می‌توانید این کتاب فیزیولوژی پزشکی سطح پایه را امتحان کنید . مفاهیم به خوبی و در عین حال ساده و مختصر توضیح داده شده اند. این کتاب حاوی تصاویر باکیفیت است. همچنین شامل کاربرد بالینی مفاهیم مختلف فیزیولوژیکی است. با خرید کتاب سخت، دسترسی خواهید داشت که نمایش های بصری آناتومی و فیزیولوژی را با استفاده از جسد واقعی ارائه می دهد.

آناتومی خاکستری برای دانش آموزان

اگر به آناتومی بالینی مور علاقه داشتید، آناتومی خاکستری برای دانشجویان نیز ابزار مفیدی برای آموزش اولیه دانشکده پزشکی شما خواهد بود. این کتاب به طور جامع با اهمیت بالینی مربوطه تکمیل شده است که در کادرهای “در کلینیک” در سراسر کتاب برجسته شده است. این دارای نمونه گزارش های موردی برای بازدهی بالاتر یادگیری است که می تواند در تمام سال های تحصیل در دانشکده پزشکی و فراتر از آن برای شما مفید باشد.

15 بخش وجود دارد که به 8 فصل تقسیم شده است. اگرچه این کتاب بسیار متنی است، اما حاوی تصاویر، شکل ها و جداول رنگی با وضوح بالا نیز می باشد. خرید این کتاب همچنین به نسخه الکترونیکی آن، سایر منابع اضافی انیمیشن های ویدیویی رایگان که حاوی سؤالات چند گزینه ای از هر بخش از کتاب است در دسترس قرار داده است.

این کتاب فیزیولوژی پزشکی است که من در سال اول استفاده کردم. اگرچه طولانی است، اما بحثی جامع و بی‌زمان از فیزیولوژی پزشکی، به‌ویژه در مورد کاردیو دارد. این قطعاً یک توصیه شخصی و یکی از بهترین کتاب های آناتومی و فیزیولوژی برای دانشجویان پزشکی است.

ساختار شسته و رفته با سرفصل ها و زیرعنوان های واضح است. مطالعه بسیار ساده تر خواهد بود زیرا مفاهیم کلیدی در متن قبلاً برجسته شده اند. همچنین نمودارها و جداول برای درک بهتر وجود دارد. در نسخه هفتم است و می توانم بگویم که این نیز یکی از توصیه های شخصی من است.

انواع کتاب های آناتومی و فیزیولوژی  برای دانشجویان پزشکی را میتوانید از انتشارات ارجمند خریداری کنید بیش از 800 کتاب با موضوعات فیزیولوژی را گرد هم آوردیم تا شما به دنبال هر آنچه هستید به راحتی هر چه تمام در دسترس شما قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا