رپورتاژ

چه نوع جکوزی بخریم؟ راهنمای خرید جکوزی در تهران

خرید جکوزی در تهران

جکوزی به وان حوضچه مانندی گفته می‌شود که آب در آن به وسیله پمپ‌های قوی‌ای که از طریق لوله‌های تعبیه در قسمت‌های مختلف دیواره جکوزی وجود دارد با فشاری زیاد در جهت ماساژ دادن عضلات بدن به داخل حوضچه هدایت می‌شود. شما می‌توانید خاطره‌ای خاص به همراه ماساژ آب، موسیقی و فیلم را در جکوزی تجربه کنید.

در بعضی از اوقات به جکوزی وان آب گرم چرخشی و یا حوض آب چرخان هم گفته می‌شود.

مزایای خرید جکوزی در تهران

جکوزی باعث افزایش سلامت بدن و روح شما می‌شود، برخی از اثرات آن شامل:

بهبود گردش خون

کم شدن درد عضلانی

آرامش بدن و روح شما

بعضی از وان جکوزی ها دارای جت‌های ماساژوری هستند که در کناره‌های جکوزی طراحی شده‌اند و باعث به وجود آمدن

ذهن و بدنی آرام می‌شود.

خرید انواع جکوزی در تهران

جکوزی های یک نفره

جکوزی های دو نفره

جکوزی های چهارنفره

جکوزی هشت نفره

جکوزی کابین دار

قیمت خرید جکوزی در تهران

جکوزی یک نفره: جکوزی یک نفره مانند وان حمام است که برای تأمین فشار آب در آن از پمپ استفاده می‌شود. جنس این نوع جکوزی ها عموما فایبرگلاس است که در حمام یا اتاق خواب نصب می‌شوند و آب درون آن هربار بعد از استفاده تخلیه می‌شود، برخی از جکوزی ها برای گرم کردن آب مجهز به المنت حرارتی هستند.

چندنفره: جکوزی چند نفره با توجه به ظرفیتشان در ابعاد های مختلفی وجود دارند و آب داخل وان به وسیله جهت‌ها از اطراف با فشاری تعیین شده به داخل هدایت می‌شود. این نوع خرید جکوزی بیشتر در مکان‌های عمومی و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و جنس آنها معمولا از مصالح ساختمانی است. پمپ تصفیه جکوزی های چندنفره مثل استخر، آب را از کف می‌گیرد و بعد از گذراندن از صافی اولیه آن را به سمت صافی اصلی هدایت می‌کند.

خرید جکوزی در تهران

جکوزی خانگی: جکوزی خانگی به دلیل زیبایی فوقالعاده خاص و ایجاد فضای بزرگ تر امروزه طرفدارن بسیاری پیدا کرده است.

جکوزی خانگی در دو نوع با کابین دوش و بدون کابین دوش قابل خرید است.

این تصمیم که جکوزی خانگی با کابین دوش بهتر است یا بدون کابین دوش بستگی به سلیقه شما دارد، اما اگر سرویس بهداشتی خانه‌تان کوچک است، خرید جکوزی در تهران همراه با کابین دوش انتخابی عالی است، چرا که امکان پاشیدن آب در فضای حمام وجود دارد و فضای کمی توسط جچوزی اشغال می‌شود.

جکوزی خانگی به دلیل داشتن ساشی  مقاوم توانایی تحمل وزن زیاد را دارد، در نتیجه شما به راحتی می‌توانید کابین دوش و اتاق دوش شیشه‌ای را تهیه کنید.

جکوزی ترموزا

در بین جکوزی های مختلف، جکوزی ترموزا محبوبیت بسیار زیادی دارد. جکوزی ترموزا در انواع و مدل‌های مختلفی متناسب با هر نوع حمامی طراحی و تولید شده است.

جکوزی حمام

جکوزی حمام به دو صورت نصب می‌شود. برخی از آنها پنل و شاسی مقاوم دارند و بر روی پنل قرار می‌گیرند، به این نوع جکوزی شاسی دار گفته می‌شود. نوع دیگر جکوزی حمام بدون پنل و شاسی نصب می‌شوند و جکوزی حمام را مقاوم تر می‌کنند.

جکوزی حمام با استفاده از مواد اکریلیک ساخته می‌شود و دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است.

جکوزی حمام بر روی زمین قرار می‌گیرد و به همین دلیل دیگر نیازی به نگران بودن درمورد تجمع آلودگی و جرم گرفتن کاشی یا سرامیک کف سرویس حمام ندارید. شما می‌توانید به راحتی کف زمین را بدن نفوذ ذره‌ای آب به زیر جکوزی حمام شستشو دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص جکوزی حمام استفاده از مواد اولیه و ضد آب در ساخت آنها است. جکوزی حمام از نوعی اکریلیک که از ورق مقاوم از ترکیبات پلیمر در پتروشیمی ساخته می‌شود. ورش اکریلیک کاربردهای بسیار زیادی دارد که یکی از آنها استفاده از ورق اکریلیک در صنعت جکوزی است. وان جکوزی با توجه به اینکه بر پایه اکریلیک ساخته می‌شود از رشد و پدیدار شدن قارچ و باکتری جلوگیری می‌کند.

جکوزی کابین دار

جکوزی کابین دار به جکوزی های گفته می‌شود که دارای کابین هستند و بر روی جکوزی در حمان قرار می‌گیرند. در حالی که کابین جکوزی فاصله مشخصی از محیط برای پاشیدن آب ایجاد می‌کند و به جکوزی متصل است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا