رپورتاژ

چند واحد بوتاکس را می توان به پیشانی تزریق کرد؟

تزریق بوتاکس در درازمدت برای کسانی که در صورت کاهش حجم دارند، ایمن است. متخصصان پزشکی ممکن است توصیه کنند که تزریق مداوم برای چندین سال می تواند منجر به ضعف عضلانی شود. کسانی که برای چروک‌های پویا و ایستا خود برای سال‌ها تزریق می‌شوند، می‌توانند عضلات صورت را طوری تمرین دهند که ضعیف، منقبض شده و باعث آتروفی شوند.

با راهنمایی مناسب از انژکتور بوتاکس شما، آنها می توانند شما را راهنمایی کنند تا نتایج طولانی مدت با تزریق بوتاکس داشته باشید و در عین حال به بهترین وجه عوارض جانبی را کاهش دهید.

چند واحد بوتاکس را می توان به پیشانی تزریق کرد؟

مقدار بوتاکسی که می توانید داشته باشید
بین 10 تا 50 واحد بوتاکس
مقدار واحدهای مورد نیاز برای تزریق بوتاکس پیشانی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. هر بیمار دارای نواحی با اندازه های مختلف روی پیشانی خود است. این ممکن است منجر به نیاز به واحدهای اضافی در صورت وجود ناحیه بیشتری شود که باید به پیشانی فرد تزریق شود.

تزریق بوتاکس پیشانی می تواند بین 10 تا 50 واحد مورد نیاز در پیشانی بسته به شدت چین و چروک شما نیاز داشته باشد. ، سازنده بوتاکس ، مقدار واحدهای توصیه شده در “پنج” محل های پیشانی را 4 واحد پیشنهاد می کند.

اگرچه سازنده پیشنهاد می‌کند که تنها 5 نقطه برای هدف قرار دادن وجود دارد، اما تزریق‌کننده‌های باتجربه تعدیل‌کننده عصبی در بسیاری از نواحی دیگر در پیشانی تزریق می‌شوند تا پوستی سفت به شما بدهند. این انژکتورها چین و چروک های خط افقی و عمودی پیشانی را با استفاده از نقاط تزریقی که انژکتور شما به صورت استراتژیک در سراسر پیشانی قرار می دهد، هدف قرار می دهد.

تعداد واحدهای مورد نیاز ممکن است بر اساس تزریقات معمولی که با پزشک خود برنامه ریزی می کنید متفاوت باشد. تزریقات روتین برای کسانی که به دنبال بهترین نتیجه با تزریق پیشانی خود هستند توصیه می شود.

بر اساس مقدار واحدهای بوتاکس پیشانی شما، ممکن است واحدهایی باقی مانده باشد که تزریق کننده شما می تواند برای درمان بعدی ذخیره کند. دوزهای بوتاکس در 50 واحد یا 100 واحد وجود دارد. این به شما این امکان را می دهد که برای اطمینان از ماندگاری بوتاکس در پیشانی خود، چندین جلسه لمس کنید.

چه نواحی غیر از پیشانی برای تزریق بوتاکس ایمن هستند؟

FDA بوتاکس را برای پاهای کلاغی، خطوط گلابلار و تزریق پیشانی تایید کرده است. در اینجا مناطقی که بوتاکس روی صورت بهتر عمل می کند آورده شده است:

پای کلاغی: “پای کلاغ” خطوط ظریفی هستند که ناحیه چشم را احاطه کرده اند. این چین و چروک ها در هنگام لبخند زدن ظاهر می شوند و به مرور زمان بیشتر به چشم می آیند.

خطوط گلابلار: خطوط گلابلار که با نام 11 نیز شناخته می شوند، دو خط عمودی هستند که بین ابروها ظاهر می شوند. این چین و چروک ها هنگام اخم کردن یا چشم دوختن برای مدت طولانی ایجاد می شوند.

خطوط گلابلار بینی: این خطوط همچنین به عنوان “خطوط خرگوش” شناخته می شوند که درست بالای لب زیر بینی ایجاد می شوند. این خطوط با افزایش سن و حالات چهره بیشتر نمایان می شوند.

لب ها: چین و چروک های لب بالا و پایین می توانند به روش های مختلفی ظاهر شوند. آنها می توانند به دلیل افزایش سن، سیگار کشیدن و مرطوب نکردن لب ها در طول قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید ظاهر شوند.

چانه: چین و چروک های چانه معروف به خطوط ماریونت به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می شوند. این خطوط به صورت عمودی بین دهان و چانه قرار دارند. این می تواند به صورت شما ظاهری آویزان در نیمه پایینی صورت شما بدهد.

وب سایت بوتاکس را برای نمونه ای از مناطق مورد تایید FDA که نورومدولاتور برای آنها تایید شده است و نتایج آن را در اینجا مشاهده کنید

هزینه درمان بوتاکس برای پیشانی چقدر است؟

هزینه های درمان بوتاکس پیشانی بسته به تعداد نواحی که نیاز به درمان دارند بین 250 تا 1500 تومان متغیر است. نواحی روی پیشانی وجود دارد که ممکن است نیاز به تزریق باشد. بسته به تعداد مناطقی که نیاز به درمان دارند و تعداد واحدهای مورد نیاز، قیمت عمل شما تعیین می شود. قیمت ممکن است بسته به موقعیت مکانی و تجربه پزشکی محلی شما متفاوت باشد.

بیشتر هزینه مداسپاها توسط منطقه به دلیل تعداد واحدهای پیشانی از مشتری به مشتری متفاوت است. بر اساس نتایجی که به صورت آنلاین پیدا می کنید، تعداد واحدهایی که فکر می کنید به آن نیاز دارید، واقع بینانه نیست. در عوض، با تجربه به هر منطقه مقدار مناسبی از واحدهای مورد نیاز را می دهد تا اطمینان حاصل شود که نتایج مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

انژکتورهای حرفه ای قرار ملاقات های بعدی را برای مشاهده نتایج شما و اضافه کردن واحدهای اضافی به مناطقی که به آنها نیاز دارند تنظیم می کنند.

 ماندگاری بوتاکس در پیشانی چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری بوتاکس
بین 3 تا 4 ماه
مشتریان تنها پس از یک جلسه نتایج را می بینند، اما ممکن است برای حفظ سلامت و درخشندگی پوست پیشانی خود به طور منظم مراجعه کنند. نتایج معمولاً پس از 2 تا 5 روز ظاهر می‌شوند و حدود3 تا 4 ماه، که در این مرحله لمس کردن توصیه می‌شود. هیچ زمان درست یا نادرستی برای شروع تزریق بوتاکس وجود ندارد و ما رویکرد خود را برای هر مشتری جدید سفارشی می کنیم.

یک تزریق کننده بوتاکس با تجربه از کجا پیدا کنیم؟

شما می توانید به سادگی با تحقیق آنلاین یک تزریق کننده بوتاکس مجاز معتبر پیدا کنید. حتما ببینید که تزریق بوتاکس یا مداسپا که انتخاب می‌کنید دارای نظرات بسیار بالایی است. اطمینان حاصل کنید پزشکی که انتخاب می‌کنید دارای مجوز و گواهینامه‌های مناسب برای اطمینان از تجربه ایمن باشد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا