رپورتاژ

چرا پیچ و رولپلاک سنگ نما مهم است

تصور کنید شما در حال راه رفتن در خیابان هستید و یکدفعه یک سنگ از نمای ساختمان کنار شما جدا شده جلوی پای شما می‌افتاد و هزار تکه می شود. با دیدن این صحنه چه حالی خواهید داشت؟ خوب مطمئناً شوک بسیار زیادی به شما وارد می شود و ممکن است این شوک تا چندین و چند روز همراه شما باشد و شاید تا آخر عمر نسبت به پیاده روی در کنار ساختمان های سنگی فوبیا پیدا کنید.

افتادن سنگ نمای ساختمان واقعاً مسئله ای نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت به خاطر اینکه صدمات جانی و مالی آن شاید دیگر جبران پذیر نباشد. به خاطر همین می‌توان گفت پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان امر بسیار بسیار مهمی است که نمی‌توان آن را به شوخی گرفت یا از کنار آن به سادگی رد شد.

حالا که متوجه اهمیت پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان شدیم ممکن است بخواهیم بدانیم که هزینه آن چقدر است.

برای اینکه بدانید هزینه آن چقدر است پیشنهاد می کنم به یکی از شرکتهای معتبر در این زمینه مراجعه کنید و از آنها قیمت بگیرید. ممکن است افراد مختلف به شما قیمت مختلف بدهند ام پیشنهاد می کنم که شما به سراغ مجموعه هایی بروید که در این کار با تجربه هستند و می‌توانند پشتکار شان باشند برای شما گارانتی کنند. البته این گارانتی معمولاً به صورت کارت گارانتی نیست و یک جور گارانتی ضمن کار است اما یک مجموعه حرفهای کارش را بهتر می‌تواند انجام دهد و از افراد با تجربه تر استفاده می کند.

حال که بی نقطه رسیدیم شاید بد نباشد که چند مجموعه که در زمینه پیچ و رولپلاک نما فعالیت هستند را به شما معرفی کنم یکی از آن شرکت ها مجموعه آلفا صعود است. آلفا صعود یک مجموعه باتجربه است و در این زمینه قدمت چندین و چند ساله دارد. یکی دیگر از این مجموعه ها سازه لوکس است. مجموعه سازه لوکس حرفه‌ای است و در شهرهای مختلف کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام میدهد‌.  یکی دیگر از مجموعه های مهم که در زمینه پیچ و رولپلاک نما کار می کند مجموعه ایران لوتوس است. این مجموعه در جمیع فعالیتهای مربوط به راپل دستی بر آتش دارد و عملیات پیچ و رولپلاک نما را هم انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا