آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

چرا قرارداد رونالدو با یوونتوس تحت بازجویی قرار گرفت؟

چرا قرارداد رونالدو با یوونتوس تحت بازجویی قرار گرفت؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت: در میان اسنادی که در پرونده تخلف مالی احتمالی باشگاه یوونتوس مورد بررسی قرار گرفته، قرارداد این تیم با کریستیانو رونالدو هم به چشم می‌خورد.

باشگاه یوونتوس چند روزی هست که به ارائه گزارش مالی غیرواقعی با هدف کسب درآمدهای بیشتر متهم شده است. از هفته گذشته که دفاتر این باشگاه در شهرهای تورین و میلان توسط مأموران دولتی مورد بازرسی قرار گرفت، هر روز خبرهایی درباره تخلف این باشگاه و عواقب احتمالی اثبات آن منتشر شده که بدترین حالت آن حذف بانوی پیر رقابت‌های داخلی و بین‌المللی است.

ماجرا اما حالا جالب‌تر هم شده است، چرا که نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گزارش کرده که دادستان عمومی شهر تورین ممکن است در بخشی از پروسه بازجویی حسابرسی‌های جعلی باشگاه یوونتوس، قرارداد بیانکونری برای انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد را هم زیر ذره‌بین ببرد.

ظاهراً در گزارش‌های مالی که دادستانی شهر تورین به آن مشکوک شده، پای رونالدو هم گیر است، چرا که طبق ادعای برخی رسانه‌های محلی میان بانوی پیر و ستاره پرتغالی توافقی محرمانه صورت گرفته بوده اما دادستانی هنوز اسناد مربوط به این اتهام را بررسی نکرده است.

بازجویی‌ها و بازرسی‌ها صورت گرفته از اسناد باشگاه یوونتوس که هنوز هم ادامه دارد، با هدف دستیابی به یک سند محرمانه است که می‌تواند افشا کننده کلاهبردای باشگاه با اعلام ارقامی غیرواقعی در بخش درآمدها و گزارش ضرر ۲۰۹ میلیون یورو به جای ۲۴۰ میلیون یورو باشد.

در همین حال نشریه کوریره دی‌تورینو فایل یک مکالمه تلفنی میان فدریکو کروبینی مدیرورزشی باشگاه یوونتوس و چزاره گاباسیو، مدیرحقوقی باشگاه در تاریخ ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده که در این مکالمه استراق‌السمع شده، سرنخ‌هایی از احتمال وقوع یک سندسازی در مورد قرارداد انتقال رونالدو وجود دارد.

روز گذشته (جمعه) مأموران پلیس اقتصادی ایتالیا بار دیگر با ورود به زمین تمرینی کنتیناسای یوونتوس و نیز منزل گاباسیو برای یافتن سرنخ‌هایی که دال بر تخلف باشگاه یوونتوس باشد، تلاش کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا