رپورتاژ

چرا باید کفش اسپرت بخریم؟

از مهم­ترین دلایلی که افراد را به خرید کفش اسپرت سوق می­دهد، اهمیت دادن به سلامتی پاها که از آن به عنوان قلب دوم انسان یاد می­شود، است. جالب است بدانید که در فرآیند گردش خون در بدن پاها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پس داشتن یک کفش با کیفیت در حفظ و ارتقای سلامت بدن موثر است. دلیل دیگری که علاقه به خرید کفش­های اسپرت را در بین مردم جا انداخته است، نوع طراحی و ظاهر زیبای کفش­های اسپرت آن هم در مدل­ها و رنگ­های متنوع است، کفش­های اسپرت به دلیل زیبایی در طراحی باب میل اکثر افراد با تیپ­ها و استایل­های خاص و معمولی است، از این رو تهیه و خرید کفش اسپرت باعث کامل شدن تیپ آن­ها و همچنین بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس خریداران خواهد شد.پس اگر به دنبال خرید کفش اسپرت با قیمتی به صرفه از برند­های مختلف و مدل های متنوع هستید، به فروشگاه کفش سلین سر بزنید.

خرید کفش اسپرت

تاثیر حالت پا روی مدل خرید کفش اسپرت

یکی از نکاتی که در هنگام خرید کفش اسپرت باید به آن دقت داشته باشید، راحت بودن پا درون کفش است، از آن جایی که پا­های همه مردم شباهت هایی به هم دارند، این مورد به طور طبیعی در انتخاب کفش اسپرت رعایت می­شود، اما ممکن است در مواردی تفاوت­های جزئی در اندازه پا و یا نداشتن قوس کف پا و … وجود داشته باشد، از این رو  این افراد باید راحتی پا درون کفش را اولویت اول در مقایسه با مدل، رنگ و برند کفش اسپرت قرار دهند.

نکات مهم هنگام امتحان کردن کفش اسپرت

برای این که از خرید کفش اسپرت آن هم با گذشت زمان احساس رضایت کنید، توجه به نکاتیکه در زیر اشاره خواهیم کرد، در هنگام امتحان کردن کفش اسپرت ضروری است.

جوراب پوشیده باشید

شکی نیست که تفاوت بسیاری در پوشیدن کفش اسپرت با جوراب و بدون آن وجود دارد، پس در هنگام خرید کفش اسپرت و به خصوص امتحان کردن آن حتما جورابی که همیشه از آن استفاده می­کنید را پوشیده باشید. یادآوری این نکته نیاز است که نوع جوراب هم در انخاب کفش اسپورت حائز اهمیت است، برای مثال اگر عادت به پوشیدن جوراب­های ساق کوتاه دارید، خرید کفش اسپرت با پوشیدن جوراب ساق بلند اشتباه است، چرا که ممکن است کفش اسپرت شما باعث رنجش از ناحیه پشت پا شود، که در هنگام خرید با جوراب از آن محافظت می­شد و این احساس به شما دست نداد.

آخر روز زمان مناسب برای امتحان کفش

ازآن جایی که اندازه پا به سبب فعالیت و پیاده روی دچار تغییر می­شود، توجه به این نکته در هنگام خرید بسیار مهم است، گفته­شده با گذشت زمان اندازه پا کمی افزایش می­یابد، و پا در حالتی بزرگ­تر از زمان استراحت و خواب قرار می­گیرد، پس بهترین زمان برای خرید و انتخاب کفش آخر روز است.

قانون داشتن فضای خالی

در خرید هر نوع مدل از کفش رعایت نکته­های گفته شده به اسفاده خوشایند از کفش منجر می­شود، در همین زمینه قانونی به نام داشتن فضای خالی هم باید رعایت شود. این قانون می­گوید که بین انگشت شصت پایتان و نوک کفش خریداری شده، نیاز به فضای خالی در حد یک انگشت رعایت شود.

یافتن فرم مناسب کفش برای پا

در هنگام خرید کفش توجه به اندازه یا همان سایز امری کاملا طبیعی است که همه آن را رعایت می کنند، اما توجه به حالت و فرم کفش اسپرت هم به اندازه سایز دارای اهمیت است. ب حالت پاهایتان دقت داشته باشید، اگر در هنگام امتحان کردن کفش احساس ناخوشایندی از فشار بر بخش خاصی از پا دارید، این کفش با فرم پای شما همخوانی ندارد. اگر به دنبال خرید کفش اسپرت با قیمتی به صرفه از برند­های مختلف و مدل­های متنوع هستید، به فروشگاه کفش سلین سر بزنید.

نحوه تشخیص کفش اسپرت اصل

در هنگام خرید کفش اسپرت، یکی دیگر از نکات مهم توجه به اصالت کالا است، اگر کفش اسپرت از برند­های معتبر و معروف خریداری کنید، یا به اصطلاح کفش اسپرت مارک­دار بخرید، بهرین راه برای تشخیص اصل بودن مراجعه به اطلاعات کد شناسایی کفش اسپرت است. معمولا باید اطلاعاتی به صورت شماره و بارکد بر روی کفش وجود داشته باشد، این اطلاعات را با شماره­های رو جعبه انطباق دهید، باید شماره ها یکسان باشد. یا شماره را در اینترنت مورد جستجو قرار دهید، عکس­های مدل کفش انتخابی شما باید در نتایج جسجو نمایش داده شود، در غیر این صورت کفش اصل نیست.

پیشنهاد خرید کفش اسپرت

برای خرید کفش اسپرت با مارک های مختلف پیشنهاد ما فروشگاه سلین است، فروشگاه سلین مفتخر است تا محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی ویژه  با قیمت به صرفه خدمت شما عرضه نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا