آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

چرا بازیکنان تیم ملی استوری منتشر کردند

هومن افاضلی، درمورد اینکه چرا شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان به جایی رسیده که بازیکنان بابت هر موضوع غیرمرتبطی مثل انتخاب رئیس فدراسیون استوری منتشر می‌کنند، اظهار داشت: وقتی یک سیستم ضعیف دارید، در این سیستم حتی آدم‌های خوب نیز نمی‌توانند کار کنند.

در نتیجه تمام فعالیت‌ها از چارچوب خودش خارج می‌شود. الان هم به این دلیل که همه چیز موقت است فدراسیون فوتبال نه توان برخورد دارد و نه دارای سازمانی است که به مسائل به صورت کلان و بلند مدت نگاه کند. همه چیز برای کوتاه مدت است و در چنین شرایطی مسائل جزئی نیز می‌تواند تبدیل به معضل شود و اتفاقاتی رخ بدهد که تاکنون ندیده بودیم.

وی درمورد اینکه انتظار می‌رود بازیکنان تیم ملی به عنوان نفراتی که بسیاری از آنها در لیگ‌های حرفه‌ای اروپا بازی می‌کنند وارد چنین مسائلی نشوند، توضیح داد: فوتبال حرفه‌ای یعنی کیفیت فنی، سازمانی و … نه اینکه فقط با پول گرفتن بگوییم حرفه‌ای هستیم. به این دلیل بازیکنان ما برخلاف تیم ملی در تیم‌های باشگاهی خود نمی‌توانند چنین کاری انجام بدهند که سازمان مناسب و باکیفیتی نداریم. به همین دلیل همه به خودشان اجازه می‌دهند از چارچوب خارج شوند. همین آدم‌ها در جایی که سازمان باکیفیتی دارد به خودشان اجازه نمی‌دهند به هر موضوعی ورود کنند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اینکه در فاصله حدود 100 روز تا آغاز جام جهانی با وضعیت فعلی تیم ملی و فدراسیون فوتبال می‌توان به این تیم امیدوار ماند، گفت:‌ باید صبر کرد تا ببینیم صلاحیت کدام یک از نامزدهای ریاست فدراسیون تایید می‌شود، رئیس جدید چه کسی است و به چه صورتی کار می‌کند. شنیده‌ام نامزدهای ریاست فدراسیون از همین الان با برخی مربیان صحبت کرده و با آنها در صورت انتخاب شدن‌شان، قول و قرار گذاشته‌اند.

چرا بازیکنان تیم ملی استوری منتشر کردند

افاضلی درمورد اینکه حمید استیلی اعلام کرده با بازیکنانی که از این به بعد چنین کارهایی انجام بدهند برخورد خواهد شد، گفت: استیلی به عنوان فردی که کل عمرش را در فوتبال بوده همه این مسائل را می‌بیند و می‌فهمد اما با توجه به ساختاری که در فدراسیون حاکم است و موقتی بودن همه چیز، اجازه‌ای برای کار دراز مدت وجود ندارد. حتی خود استیلی هم برای برخورد با این اقدام با خودش حساب و کتاب می‌کند تا ببیند چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌خواهد بی‌دلیل خودش را خراب کند. به خودش می‌گوید باید صبر کنم تا ببینم وضعیت به چه شکلی پیش می‌رود یا اصلا خودم هستم یا نیستم یا با بازیکن وارد دعوا شوم که چه اتفاقی بیفتد؟

وی درباره اینکه استیلی مدعی شده با بازیکنان در این خصوص تماس گرفته و به آنها تذکراتی داده است، پاسخ داد: استیلی تلاش خود را می‌‌کند اما ممکن است این تلاش کافی نباشد. برخورد با این موارد فردی نیست بلکه سازمانی است که ما هم سازمانی نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا