آخرین و جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری

چاقو خوردن وحیدآقاپور از خفت‌گیران خیابانی

چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون آمد که سارقان می‌خواستند در خیابان از او سرقت کنند. او خودش ماجرا را این‌گونه تعریف کرد: «ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد. مرا هم شناختند و یکی از آنها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد اما شماره‌هایش برایم مهم‌اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید.»

چهارصد و خرده‌ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آنها گفت شانس آوردی که دوستت داریم. آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم؛ برگشتند و ۵۰ هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم. من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده‌ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این وضعیت که همه‌مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می‌توانم با بازی در سریال‌های طنز مردم را بخندانم؟!»

روز گذشته همسید مرتضی فاطمی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که خفت‌گیران با قمه به او حمله کرده‌اند.

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. او را با برنامه ممیزی فضای شبکه نمایش‌خانگی بیشتر می‌شناسیم؛ اما در فضایِ سینما و تئاتر بازی‌های خوبی از او سراغ داریم.

متأسفانه شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، دچار حمله از سویِ خفت‌گیرهایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است. او گفت که حالش بهتر است اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم(ص) به منزل منتقل شده است.

او می‌گوید: «من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، این بلا را به سرمن آوردند. موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و حدّت بیشتری با سارقِ خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است.»

آقاپور در توضیحات بیشتری گفته است که بعد از اجرای نمایشِ «باغ» این اتفاق افتاده است. خوشبختانه آسیبِ جدّی به عصب و تاندون دستش وارد نشده و بهبودی دستش زمان‌بر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا