آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

پیولی پس از تمدید قرارداد: انرژی بیشتری برای ادامه کار گرفتم

سرمربی تیم فوتبال میلان از تمدید قراردادش با این تیم ابراز خرسندی کرد.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قرارداد سرمربی این تیم استفانو پیولی را برای دو سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب به او که فصل گذشته روسونری را قهرمان سری A کرد، پاداش داد.

قرارداد قبلی پیولی با میلان تا سال 2023 اعتبار داشت و به موجب قرارداد جدید او تا سال 2025 در روسونری خواهد ماند.

در همین حال جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که پیولی به موجب قرارداد جدیدش 4 میلیون یورو در سال حقوق خواهد گرفت که در صورت قهرمانی مجدد در لیگ، پاداش هم به آن اضافه خواهد شد.

شکست میلان در پی کابوس 2 دقیقه‌ای

پیولی پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه گفت: تمدید قرارداد با میلان همیشه بسیار هیجان‌‌انگیز است. این چیزی است که من می‌خواستم و آرزویش را داشتم. به همین دلیل از مالکان باشگاه به خاطر فرصتی که به من دادند و همین‌طور مدیران باشگاه به خاطر انتخاب این زمان برای تمدید قراردادم تشکر می‌کنم. من بسیار خوشحالم و فکر می‌کنم که این قرارداد به من انرژی بیشتری برای ادامه دادن به کارم در میلان می‌دهد.

میلانی‌ها در حال حاضر در رده سوم جدول سری A قرار دارند و شکست اخیرشان در خانه تورینو باعث ایجاد فاصله‌ای 6 امتیازی میان آنها و ناپولی صدرنشین شد. مردان پیولی فردا شب (چهارشنبه) در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ می‌روند و با یک تساوی هم می‌توانند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا