آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پیام قدردانی خانواده شهید مطهری از مردم و مسئولان

پیام قدردانی خانواده شهید مطهری از مردم و مسئولان

خانواده شهید مطهری در پیامی از مردم و مسئولان به‌جهت حضور در مراسم ترحیم و یادبود مرحومه عالیه روحانی همسر شهید مطهری قدردانی کردند.

پیام قدردانی خانواده شهید مطهری از مردم و مسئولان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، خانواده شهید مطهری طی پیامی از مردم و مسئولان بابت حضور در مراسم ترحیم مرحومه عالیه روحانی (همسر شهید آیت‌الله مطهری) در اسفندماه 1401 ، و هم‌چنین پیام‌های تسلیت و همچنین ابراز همدردی آنها قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
هو الحی الذی لایموت

قضای خداوند حکیم و رحیم بر آن بود که در آخرین ماه سال گذشته مادر مهربان ما، همدم غمخوار و همراه فداکار شهید آیت‌الله مرتضی مطهری به جایگاه ابدی سفر کند. او که پس از شهادت استاد برای ما به حق هم مادر بود و هم پدر، با رفتن خود غمی التیام‌ناپذیر بر قلبمان گذاشت.

آنچه از این اندوه می‌کاهد کوچ همیشگی او به عالم جاودان در شب جمعه و شب میلاد سالار شهیدان بود که آن مرحومه سال‌ها پیش خطاب به حضرتش برای آخرین لحظات عمر با ابیاتی استغاثه کرده بود. خدا را شاکریم که به فرشته زندگی ما توفیق داد که علیرغم دردهای جان‌فرسا، آخرین رمضانش را نیز با قرائت دو جزء در هر روز به پایان برساند.

وظیفه خود می‌دانیم مراتب سپاس و قدردانی خود را از اقشار مختلف ملت بزرگوار ایران اعم از دانشگاهیان، روحانیان، بازاریان، کارگران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان و دیگر عزیزانی که ما را با حضور خود و یا ارسال پیام با این غم فراموش‌نشدنی تنها نگذاشتند ابراز داریم؛ از جمله بزرگوارانی که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم سوم، هفتم و چهلم مادر عزیزمان در تهران، قم و فریمان شرکت جستند.

به‌ویژه از رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حضرت آیت‌الله سبحانی (مد ظلهما) که نماز میت را در تهران و قم اقامه کردند نهایت سپاس را داریم. همچنین از سایر مراجع عظام تقلید و نیز برخی علمای عراق که با پیام‌های خود تسلی‌بخش خانواده و سایر بستگان آن مرحومه بودند از صمیم قلب سپاسگزاریم.

از رئیس جمهور محترم، رؤسای جمهور محترم سابق، رؤسای محترم قوای مقننه و نیز قضائیه فعلی و سابق، وزرا، نمایندگان محترم فعلی و سابق و سایر مقامات کشوری و لشکری که با حضور خود یا ارسال پیام‌های تسلیت در غم و اندوه ما شریک شدند قدردانی می‌کنیم. خداوند عزیزانتان را محفوظ دارد و پرکشیدگان را در مأوای رحمت خاص خویش جای دهد و به همگان جزای خیر عنایت کند.

مادر عزیزمان مانند همه درگذشتگان که دستشان برای همیشه از این عالم کوتاه است نیازمند دعا و فاتحه است.

فرصت را مغتنم شمرده سالی پر از توفیقات الهی همراه با گشایش اقتصادی برای مردم عزیزمان آرزو می‌کنیم.

خانواده شهید مطهری

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا