آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی

پژو ۵۰ میلیون تومان گران شد/ جدول قیمت‌ها

بخش اقتصادی آخرین و خبرهای اقتصادی معرفت نیوز نوشت

پژو ۵۰ میلیون تومان گران شد/ جدول قیمت‌ها

بررسی قیمت ها در بازار خودرو از شدت گرفتن افزایش قیمت ها در بین خودروهای پژو در نخستین روز هفته حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که افزایش قیمت خودروهای پراید همچنان ادامه دارد به طوری که پراید ۱۳۱ از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز همچنان در حال پیشروی هستند و پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز ۵۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پژو ۵۰ میلیون تومان گران شد/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

این محتوا توسط بخش اقتصادی که مهمترین و آخرین خبرهای اقتصادی روز ایران را جمع آوری و انتشار میدهد به نقل از وب سایت خبرگزاری خبر آنلاین منتشر شده و در سایت معرفت نیوز منتشر گردیده است معرفت نیوز در قبال صحت محتوای منتشر شده هیچ نوع مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. دلیل اصلی گرانی خودرو، عدم فروش خودرو توسط خودروسازان و انبار کردن خودروها در پارکینگ خودروسازان به بهانه ناقص بودن خودرو هست. بازرسی ها و نظارت ها هم که مثل همیشه خواب تشریف دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا