آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پوردستان: به زودی شاهد آزادی قدس و سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود

پوردستان: به زودی شاهد آزادی قدس و سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: قطعاً جبهه استکبار از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس دچار یاس و ترس می‌شود و استکبار سال‌های آخر عمرش می‌گذراند و ان‌شاءالله به زودی شاهد سقوط رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار خواهیم بود.

پوردستان: به زودی شاهد آزادی قدس و سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود

امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره روز قدس و اهمیت آن اظهار کرد: امسال هم مردم ما مثل همیشه با قوت و اقتدار و با تجمع عظیمی در خیابان‌ها حاضر شدند تا ارادت و حمایت خودشان از مردم مظلوم فلسطین و تمامی مستضعفان دنیا نشان دهند و این مسئله جز این نیست مگر هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایمان و اعتقاد قلبی که مردم ما دارند.

وی افزود: این حضور آنقدر اثرگذار بوده که تبدیل به منبعی شده که تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را به این سمت سوق داده و ان‌شاءالله در آینده نزیک شاهد آزادی قدس عزیز خواهیم بود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: قطعاً جبهه استکبار از این حضور گسترده مردم دچار یاس و ترس می‌شود و استکبار سال‌های آخرش می‌گذراند؛ ان‌شاالله به زودی شاهد سقوط رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار خواهیم بود.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا