رپورتاژ

پنل پیامک

یکی از اصلی ترین مسائل در خرید هر چیزی ، قیمت آن است . در واقع قیمت و تعرفه هر وسیله یا ابزاری در تصمیم گیری ما نقش مهم و اساسی را دارد .

برای خرید پنل پیامک نیز این قانون اثرگذار است زمانی که شخصی قصد دارد برای کسب و کارش از پنل پیامک استفاده کند پس از انتخاب سامانه پیام کوتاه مدنظرش نگاه ویژه‌ای نیز به تعرفه ارسال پیامک دارد تا بتواند کمترین تعرفه پیام کوتاه را انتخاب کند .  پس اگر بخواهید برای کسب و کارتان از پنل پیام کوتاه استفاده کنید لازم است بدانید که قیمت پنل اس ام اس وابسته به سیاستهای کاری هر سامانه پیامک می باشد و گاها میتواند قیمتی بین ۳۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان داشته باشد .

اما این را باید بدانید که الزاماً در خرید پنل پیامک این موضوع صحت ندارد که شما هر چقدر هزینه بیشتری را صرف پنل پیامک خود کنید به همان میزان از امکانات و قابلیت‌های بیشتری بهره مند خواهید بود چرا که خیلی از نمایندگی‌های پنل پیامک هستند که با ارائه کمترین تعرفه پیام کوتاه بهترین و کاملترین امکانات را به مشتریان خود ارائه داده‌اند و این موضوع کاملاً به نمایندگی پیام کوتاه مربوط میشود .

تفاوت تعرفه ها :

تمام نمایندگی های پنل پیامک که امکان ارائه پنل پیام کوتاه به مشتریان را دارند باید بابت ارسال هر پیامک میزان ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را به امور مالیاتی پرداخت کنند علاوه بر آن بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تصویب شده در مجلس شورای اسلامی باید بر روی کلیه اس ام اس های ارسالی مبلغ ۱۰ ریال اضافه شود که این هزینه در کلیه پنل های پیامک کوتاه ایران اعمال شده است . حال سامانه پیامک باید بر اساس نیاز مشتری و مبلغ مالیات روی پنل پیامک خود قیمت‌گذاری کند . برای مثال اگر شما بخواهید در طول یک ماه تعداد بیش از ۱۰۰ هزار پیامک را ارسال کنید باید پنل پیام کوتاه انبوه را انتخاب کنید که هم در سرعت ارسال حرفه ای تر بوده و هم از تعرفه پایین تری برخوردار است

ارزانترین پنل پیامک ایران :

اگر به دنبال پنل پیام کوتاه باشید حتما مشاهده کرده اید که بعضی از نمایندگی پیام کوتاه را به عنوان اپراتور 9000 ایران معرفی کرده اند از جمله سامانه پیام کوتاه پیام رسون .

این سامانه پیام کوتاه تعرفه‌های خود را بدون هیچگونه هزینه مضاعفی در تعرفه پیام کوتاه در نظر گرفته است و برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده که علاوه بر پرداخت کمترین تعرفه پیام کوتاه بتوانند به صورت رایگان از پشتیبانی و آموزش های سایت نیز استفاده کنند و به همین خاطر است که سامانه پیام کوتاه شیراز را به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران معرفی کرده‌اند چرا که پنل پیام کوتاه را با کمترین تعرفه ارسال پیامک در ایران ارائه می دهد .

پیام رسون

اگر قصد خرید پنل پیامک از پیام رسون را دارید در مرحله اول باید در سامانه ارسال پیامک ثبت نام کنید و پس از خرید تعداد پیامک مدنظرتان از کلیه قابلیت ها و ابزارهای موجود در محیط کاری خود بهره مند شوید این موضوع را باید بدانید که کلیه نیاز کاربران پیام رسون به صورت ابزارهای مختلف در سامانه پیامک طراحی و پیاده سازی شده است کافی است با مطالعه صفحات از آنها اطلاع پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا