آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی 2022| استرالیا در ضربات پنالتی پرو را شکست داد و جشن صعود گرفت

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای پلی‌آف بین قاره‌ای صعود به جام جهانی 2022 قطر، شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی استرالیا و پرو در ورزشگاه احمد بن علی الریان قطر به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های عادی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به سود استرالیایی‌ها به پایان رسید تا آنها به ششمین نماینده قاره آسیا در تورنمنتی تبدیل شوند که پاییز امسال در قطر برگزار خواهد شد.

استرالیا که پس از غلبه بر امارات در پلی‌آف درون قاره‌ای حریف پرو شد، در حالی نماینده آمریکای جنوبی را شکست داد که در ضربات پنالتی، اولین ضربه‌اش را هم از دست داده بود. با این حال پرویی‌ها نیز ضربه سوم خود را از دست دادند تا همه چیز برابر شود. در ادامه اما در حالی که استرالیا ششمین ضربه‌اش را توسط مابیل به گل تبدیل کرد، والرا ضربه آخر پرو را از دست داد و به این ترتیب باعث ناکامی این تیم از صعود به جام جهانی شد.

این ششمین حضور استرالیایی‌ها در جام جهانی خواهد بود. آنها دوره گذشته نیز یکی از پنج نماینده قاره آسیا در جام جهانی 2018 بودند. استرالیا در جام جهانی 2022 با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس در گروه D رقابت‌ها رقابت خواهد کرد.

استرالیا سی‌و‌یکمین تیمی است که جواز حضور در جام جهانی 2022 را کسب می‌کند. چهره آخرین تیم صعودکننده امشب با مصاف تیم‌های ملی کاستاریکا از منطقه آمریکای شمالی و مرکزی (کونکاکاف) و نیوزیلند از اقیانوسیه مشخص خواهد شد. استرالیا، بعد از قطر (میزبان)، ایران، کره جنوبی، ژاپن و عربستان ششمین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی 2022 است.

پلی‌آف جام جهانی 2022| استرالیا با شکست امارات حریف پرو شد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا