آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پایگاه بالگردی نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد

پایگاه بالگردی نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد

با حضور فرمانده کل سپاه، پایگاه هوایی و بالگردی جنوب شرق کشور و هلی‌گاه هواپیما‌های بدون سرنشین هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان به بهره‌برداری رسید.

پایگاه بالگردی نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی و بالگردی جنوب شرق کشور و هلی‌گاه هواپیما‌های بدون سرنشین هوانیروز سپاه با نام شهید علی عربی در زاهدان به بهره‌برداری رسید.

این پایگاه با قابلیت فرود و برخاست انواع بالگرد‌های هجومی و رزمی، پشتیبانی- امدادی و هواپیما‌های بدون سرنشین با استفاده از جدیدترین شیوه‌نامه‌های فنی – مهندسی و منطبق بر استاندارد‌های هوانوردی، توسط مهندسی رزمی سپاه و متخصصان داخلی ساخته شده است.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره اهداف ساخت و ایجاد این پایگاه گفت: با بهره‌برداری از این پایگاه ناوگان بالگردی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور برای مأموریت‌های بزرگ امنیتی ـ دفاعی، امداد و نجات، پشتیبانی، مردم‌یاری و خدمات رسانی تقویت و تجهیز شد.

وی افزود: در این پایگاه علاوه بر ایجاد ظرفیت نگهداری و نشست و برخاست همزمان ده‌ها بالگرد، همه ظرفیت‌های لازم برای سوختگیری، آشیانه، تعمیرات و نگهداری ایجاد شده است.

بنابراین گزارش، پایگاه مذکور ضمن پیوستن به ناوگان کشوری هوانیروز سپاه، میزبان انواع بالگرد‌ها در کلاس‌های مختلف از جمله، ۲۰۵، ۲۰۶، ۲۱۴، Mi-۱۷،۲۰۹، هواپیما‌های بدون سرنشین و… خواهد بود.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا